Varför...!?! :(



Såhär ser alltså min blogg ut på vår dator nuförtiden :( När vi fick den nya datorn så var skärmupplösningen inställd till 1024 x 768 och då såg bloggen helt normal ut fast att den inte "fick plats". Då ändrade vi upplösningen till 1152 x 864 så att bloggen fick plats som den skulle men då blev bloggen alltså såhär!!!? Hur kan det vara möjligt? Vad är det som har hänt? Och när vi ändrar tillbaka till den första upplösningen igen så ser den fortfarande ut såhär fast den får inte plats igen... Vi fattar ingenting. Hur kan det bli såhär? Är inte alls kul, blir otroligt deppig varje gång jag går in och kollar :( :( Så snälla, är det någon som skulle kunna hjälpa mig? Är det någon som har någon idé om vad som kan ha hänt? Alla tips och goda råd uppskattas i tusenfalt!!

// Lilla ledsna jag...

Kommentarer
Postat av: öfversten

Den ser vanlig ut på min dator!

Konstigt:) hoppas det löser sig. puss

2009-05-24 @ 16:06:25
Postat av: DS-Niklas

Hej, Evelina!



Bloggen ser normal ut på alla datorer jag har kollat, så det borde inte vara fel hos er heller, men jag håller på o kollar lite i kodningen för att se om jag hittar nåt.



//Niklas

2009-05-24 @ 16:33:45
Postat av: Emmelie

Jodå läget e bra, har fått handlat o gått en långpromenad, 4,7an du vet.

Vill du gå med oss om en stund?

2009-05-24 @ 17:02:27
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Tobsan

På min dator ser det ut som det ska antar jag.

Som på bilden, fast de tre vänstra bilderna får plats, samt den högra bilden existerar inte.

2009-05-25 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0