Välkommen nr 23!

Mina prenumeranter stiger stadigt uppåt, tänkte passa på att hälsa nummer 23 varmt välkommen hit! :) Och även tacka er alla som är inne och läser min blogg varje dag, jätteroligt att ni är såpass många ändå :) Ni får gärna ge er tillkänna så jag kan kika in era eventuella bloggar och skriv gärna en liten rad om vilka ni är, kanske vart ni bor och hur gamla ni är..? Vore det skoj att veta tycker jag! 

Idag har inte hänt så mycket men det har ändå vart en väldigt bra dag. Har försökt att plugga mycket men inte riktigt kunna vara såpass effektiv som jag har velat. Har ont i magen och förkylningen vill bara inte ge med sig! Gaaah, blir så trött! Men har fått gjort lite iaf :) Jag och Kenneth tog även med oss Ludde och lade oss på en filt på gräsmattan här inne på gården i ett försök att underhålla Ludde, få sol och frisk luft och få pluggat samtidigt! Fungerade rätt så bra faktiskt, väldigt skönt att plugga lite utomhus. Vi har passat på att ensamträna Ludde idag med, han blir ju helt ifrån sig när vi lämnar han stackaren! Gnyr och ylar som en galning. Lite tråkigt eftersom allt annat funkar så bra! Men med lite mer träning så kommer det säkert också snart :) Hursomhelst så gick vi och handlade ingredienser till kanelbullar som vi tänkte försöka oss på att baka ikväll, har vart sugna på det läänge så ikväll slår vi på stort :) Hoppas ni har haft en trevlig måndag allihop! 




Mmm, vad det ska bli gott!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ser gott ut:) Kanske kan man få smaka? Pussar

2009-05-25 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0