Dålig uppdatering - jag vet.

Och det beror främst på att jag har jobbat hela helgen. Har dock massor att skriva om så förbered er på en ordentlig uppdatering ikväll :) Nu ska jag nämligen iväg till Göteborg och få en gratis helkroppsmasage av min vän Linda som läser till massör. Ska bli gött!! Men jag tänkte att jag slänger in en otroligt imponerande video som visar ingen mindre än Stefan Holm, i full  fång med sin spänstträning :) Det är otroligt det ni kommer att bevittna och det borde vara totalt omöjligt. Men Stefan Holm är ju i en klass för sig, det vet vi redan! Han är otrolig den killen! Heja Holm!  :D




Hur är det möjligt..!?

Kommentarer
Postat av: Jeanette Ljunggren

Han är värmlänning han me! ;) hehe Pussa

2009-05-11 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0