Liseberg imorgon!! :D

Dagen idag är en riktig mellandag. Kan inte förklara det men det känns i hela kroppen. Mamma ringde och väckte både Ludde och mig vid elva, det säger väl en hel del? Har fixat lite bland alla mina kort på datorn idag, sorterat och haft mig. Nu ska jag ta itu med disken. Kenneth kommer väl hem vid halv sex-tiden, han går lång dag idag. Temadag Cancer tydligen. Hursomhelst. Så idag händer väl det inget speciellt direkt, MEN (för det kommer ett men), imorgon ska antagligen jag, Kenneth och våra vänner Lina och Mattias till Liseberg!! Ser verkligen fram emot att gå dit som gäst, en heldag och bara ha allmänt skoj! Skratta, äta gott, åka karuseller tills vi spyr, äta glass osv osv! :D Har ju inte haft det sen året innan jag började jobba på Liseberg. Så nej, inte ens jag och Kenneth har vart där en heldag tillsammans! Det är riktigt illa! Men det ska alltså bli ändring på detta nu :) Ser verkligen fram emot det. Hoppas dock att min förkylning blir bättre tills imorgon, annars är det ingen höjdare att gå dit. Men det blir den säkert!! :) Så Liseberg, here we come!! 

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul det låter :)

2009-05-19 @ 18:20:52
Postat av: Linda

Ah Liseberg är inte fel, åh tack sötaste du för komplimangen men ni har verkligen världens sötaste Ludde! Vad e det för ras,terrier ser jag ju att det är men inte vilken av dem alla,hihi.såg du mina hundar i min meny till höger?

2009-05-19 @ 18:21:29
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vi fick tag på henne tillslut.. :)

2009-05-19 @ 20:37:57
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Malin F

Hej där!

Jag ska läsa i Gbg men det är typ bara 4-5 träffar sen gör man resten själv. Läser massa böcker och jobbar med projekthundar. Men det är den mest "basic" hundutbildningen som behövs för att utbilda sig vidare. Jaa du, vi får se till att ses snart. Kan de flesta dagarna så det blir inte så svårt =P Hör av dig när du kan så får vi se hur det passar. =) Hörs! Kram

2009-05-20 @ 15:04:44
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Lina

Jo det är ganska bra, gipset är borta men det gör ont. Jag saknar träningarna så mycket :/ Puss

2009-05-20 @ 16:45:20
URL: http://linakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0