Inget Liseberg :(

Nepp, precis som rubriken avslöjar så blev det inget Liseberg för oss idag. Dels spelade vädrets makter in men huvud-anledningen till att vi inte kom dit är min dumma förkylning. Det går verkligen bara åt fel håll. Och jag ville inte riskera att gå dit idag (och kanske frysa?) hela dagen och sen bli ännu sämre imorgon och vara tvungen att stanna hemma ifrån jobbet. Så Liseberg fick bli inställt, väldigt tråkigt, hade verkligen sett fram emot det! Men jag tog rätt beslut på morgonkvisten iaf, för under dagen sedan hade jag faktiskt feber. Usch, inte roligt alls.

Vad har då annars hänt idag? Jag har vart ute och gått en långpromenad i väldigt sakta mak med Emmelie, Tilda, Ebba, Ludde och Kenneth. Mycket mysigt. Jag har även pluggat och nu har jag och Kenneth (läs Kenneth) lagat en god middag, lax och ris. Mm, mums! Så dagen har vart lyckad trots min envisa snuva, hosta, huvudvärk, mitt halsont osv osv :) :P

Imorgon ska jag förhoppningsvis jobba (om jag klarar det) men ska iaf sitta på parkeringen mellan 11-17, så det borde gå :) En annan viktig sak är att jag och Kenneth firar hela 17 månader! Så stort grattis till oss i förskott om jag mot förmodan inte hinner blogga imorgon! Tänk va fort den här tiden har gått, snart har vi vart ihop i ett och ett halvt år! Galet länge är det ju, helt underbart :) Nu kan jag inte sitta här och hänga längre! Kenneth och Ludde väntar i soffan för en spännande film, någon sorts polisthriller med Robert de Niro och Al Pachino i huvudrollerna. Hoppas den är bra! Det var allt för nu, so long! :) :)



Älskar dig så galet mycket Kenneth!!! <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vart är dom utlovade Ebba-bilderna? ;) Hahah

2009-05-21 @ 07:57:20
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0