Historiskt SM-GULD :D

Ja, som få kan ha missat så har vårt kära AHK gjort det omöjliga och vunnit sm-guld! Hur många var det som gissade det inför säsongen?! Inte en enda! ;) Jag såg hela matchen hemma hos mina kära svärföräldrar i lördags och vilken rysare det blev. Spänningen var olidlig! Men vi vann till slut, vilken lycka! Jobbade tyvärr i söndags så jag kunde tyvärr inte vara med på Stora Torget och fira våra guldgossar men det fick gå ändå. Får försöka gå nästa år, för vi vinner väl då med!?! Hursomhelst. STORT GRATTIS AHK!! :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Jag är gammal vän med Maria Grehn.. Jag undrar, har du hört nått från henne? Henens familj har inte haft kontakt med henne sen i torsdags, och nu är alla oroliga..

2009-05-16 @ 11:59:54
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh sikken söt vovvse ni har!Hur gammal är han,fin blogg btw=)trevlig kväll!

2009-05-16 @ 19:04:16
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Jeanette Ljunggren

Hejsan vännen!

Nu får du ta och blogga igen så jag har nåt att läsa när jag har tråkigt! ;) Jag och Marcus har fått en lägenhet förresten! :D 83 kvm, med parkettgolv och öppen spis. :P Plus att det var balkong på den. :) Jag lägger upp bilder när vi flyttat in. ;) Pussas

2009-05-18 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0