Biotips och uppdatering!


X-MEN ORIGINS: WOLVERINE

Till alla er som inte redan sett den, gör det ögonaböj!! Jag och Kenneth var och såg den i fredags (dagen innan vi fick vår älskling!) och blev inte besvikna. Otroligt bra film måste jag säga!! Mycket bättre än föregångarna (eller vad man ska kalla dom) till och med!! En grymt bra film som måste ses! :)

Uppdatering, Ludde: Allt går jättebra! Varken kissat eller bajsat inne någon mer gång! Håller på att lära sig loss, apport, sitt och ligg och är jätteduktig verkligen! Så roligt! :) :) Ska försöka börja lite med ensamträning idag med men det får vänta ett tag för just nu ligger han och sussar så sött i sin korg. Tänkte passa på och tacka för alla fina kommentarer också! Både här på bloggen, på facebook, på sms och telefon :)


Ludde hälsar han med! :)

Kommentarer
Postat av: frida

sådär har lagt till dig nu :) lägg till mig nu!

2009-05-05 @ 14:24:17
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Ann-Christin å Gunvar

lycka till! osäker om mina tidigare med, gått fram? ni ska veta att vi önskar er all lycka, den vovven kommer att få de så bra, så bra!

2009-05-05 @ 15:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0