Bilder ifrån vår mysiga promenad förra måndagen :)

Ja, som jag skrev i inläget under: Alingsås är en väldigt fin stad att bo i. Och jag tänkte lägga in lite kort ifrån vår underbart mysiga promenad förra måndagen så att ni får se hur de närmaste omgivningarna ser ut :) Jag trivs hur bra som helst här och skulle aldrig komma på tanken att flytta in till Göteborg. Tänk den stressen, alla människor som trängs på spårvagnarna varja morgon osv osv? Usch, blotta tanken att bo mitt i det får mig att må illa. Men missförstå mig för gudsskull inte! Jag älskar Göteborg och att ha storstaden (ja, jag kallar det så!) på 40 minuters avstånd med tåg passar mig perfekt. Även Göteborg är en väldigt vacker stad tycker jag. Men som sagt, inget går upp emot sköna, fina, underbara Alingsås :)



Jag leker med Ludde i Nolhagaparken :)


Ludde på sin snuttefilt :)


Kenneth och Ludde <333


Ludde har riktigt vassa tänder, någon som Kenneth fick erfara här!


Världens finaste Ludde-pudde i sin pappas knä :)


Kenneth och Ludde med Nolhagaslott i bakgrunden.


Ännu ett kort på vårt fina och praktfulla Nolhagaslott. Det var bakom detta slottet
som mösspåtagningen skedde vid vår student förresten, nu vet ni det!


Och det var här, i Nolhagaparken precis brevid, där vi sprang ut till släkt och
vänner. Var jättefint väder och allt var perfekt :) Hade nog världens
finaste student. Vilka omgivningar vi hade turen att ta den i! :)


En klarblå himmel och underbart väder hade vi på vår promenad :)


Mina fina älsklingar igen! :)


Kanske finaste kortet för dagen på vår älskling?


Vy nere vid sjön Mjörn, promenadstråket runt bergen :)


Sista kortet för dagen. Solnedgången över sjön. Som sagt en otroligt
mysig promenad, det bästa jag gjort på länge. Älskar vår familj! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud va sööööt hund!!

2009-05-19 @ 20:13:24
URL: http://linakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0