Bilder ifrån underbara, älskade Thailand :)

Ja, för er som inte har följt min blogg så länge så kan jag tala om att jag och Kenneth var i Thailand, närmare bestämt Ao Nang, nu i mars som var :) Vi åkte tillsammans med min mor och far + mammas två kusiner och deras "gubbar" för att fira mammas 50 års dag! Det var den absolut bästa resan som jag har vart på och jag skulle vilja lägga in tusen kort på allt vi har sett och upplevt!! Men det får bli ett 20-tal till att börja med iaf så får vi se om det kommer upp fler inlägg så småningom :) Men efter många om och men (läs datortrubbel) kommer alltså bilderna här, precis som utlovat!

Och kom ihåg, bättre sent än aldrig! ;)




Vårt fina poolområde :)


Fullt av vackra stränder och underbar natur :)


Massor med vilda apor på stranden, en upplevelse! :)


Fina palmer och klarblå himmel <3


Ao nang stranden med dess Longtailbåtar :)


Mamma och jag matar fiskar :)


Kenneth på inhemsk marknad första dagen :)


Jag och Kenneth på väg upp till Tiger Cave Tempel. Ett tempel byggt på ett berg.
1237 trappsteg var det upp och det var inte vilka trappsteg som helst! En meter
höga och bara tio cm breda på sina ställen! Lägg därmed till 45 värme i stekande
solsken så kanske ni får ett hum om ansträngingen. Otroligt svettigt, roligt, häftigt
och väldigt mycket jobbigare än vad man kan tro! Men vi klarade det!



Väl uppe, vilken utsikt!!! :)


Direkt efter templet gick vi på grottutforskning i djungeln, häftigt!


Ett kort taget inne i grottan :) Trötta och otroligt svettiga. Mina ben darrade
som asplöv när jag gick och jag har aldrig vart så svettig förut!
 

Jag vid ett väldigt stort träd!!!


En bild säger mer än tusen ord ;)


Kenneth och mamma på pappas och mammas rums uteplats :)


Kärlek i det kristallklara vattnet :) <3


Vi på en av våra favorit öar; Poda :)


Red elefant gjorde vi också, i början på resan faktiskt, 
här matar jag vår. Ett riktigt matvrak!! :) :)


Var som sagt riktigt häftig natur i Ao nang :) Gigantiska klippformationer
som reste sig direkt ur havet, höga berg, grottor mm :)


Världens bästa föräldrar! Älskar er! :)


Jag bygger en vall emot tidvattnet och Kenneth äter grillad majs! Här ser
vi hur arbetsbördan i vårt förhållande är fördelad ;) :P



Vi hyrde speedboat en dag, hela gänget, och tog oss till Phi phi Island,
Maya Bay (där filmen The Beach med Leonardo DiCaprio spelades in)
och en del andra öar. Tack alla för en underbar resa!! :)


Och sist men inte minst, tack Kenneth för att du gjorde resan till det den var!
Jag älskar dig mest av allt i hela världen!! :) <333

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilka fina kort:) Längtar tillbaka! Vi älskar dej också. Pussar och kramar

2009-05-26 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0