Så mycket att skriva om, så lite tid.

Ja, trots att jag har vart ledig igår och idag så har jag inte haft tillräckligt med tid att sätta mig när och författa ett rättvist inlägg om vad jag har gjort det senaste här på bloggen. Det är tråkigt. Men jag har det bra här hemma iallafall! Livet leker skulle man kunna säga :) Igår spelade jag match för första gången på över en månad och det känns idag kan jag lova. Har ont i precis HELA kroppen.  Men antar att det blir så när jag inte har tränat på så länge (har inte rört en boll sedan förra matchen, inte sprungit en meter!) och sen kör igång med en tuff match mot självaste serieledarna! Tuff var rätt ord med förresten. Fick stryk med 6-0. I lördagskväll efter jobbet var jag och Kenneth hemma hos hans föräldrar och firade min och Annkies (Kenneths mamma) födelsedag. Bjöds på smarrig middag och jag fick en konstgräsmatta till balkongeni present, tusen tack! Blev verkligen jätteglad, äntligen slipper man den hårda och kalla betongen där ute. Kommer säkerligen använda balkongen betydligt mer nu, så tack mina kära svärföräldrar för att ni gav mig ett helt nytt rum!! :)

Idag har jag och Kenneth vart inne i stan en sväng, handlat lite smått och gott, ätit god buffé och bara njutit. Är "barnlediga" idag nämligen, mamma passar Ludde för vi ska upp till Annkie och Stig idag igen för att fira Annkie ännu en gång (grattis!) och sen ska vi faktiskt på bio ikväll och se den nya Terminator-filmen :) Ska bli roligt!




Köpte även en ny leksak till Ludde på vår shoppingrunda idag bara för att vi saknade honom så mycket! Är inte klokt att man kan sakna honom så mycket efter bara några timmar! Känns så tomt att vara hemma utan att ha en liten krabat springande mellan benen, utan att ha någon att hålla koll på hela tiden osv. Men så är det ju faktiskt Ludde vi pratar om, vår lilla bebis och världens finaste valp! <3




Kommentarer
Postat av: Annkie

Tack kära svärdotter för min spikmatta.

Vi har just tagit en liten promenad, nu skall jag lägga mig för att njuta en stund.

AJJJJJJ

Kram Annkie

2009-06-08 @ 21:00:14
Postat av: Emma

Guuuuuud vilken söt bild på ludde!!! =)

2009-06-10 @ 19:27:11
URL: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Postat av: Sanna

Meeen gud vilken liten sötnos :) Vad roligt att ni skaffat hund, det har jag missat haha. Just det här har du min nya blogg ;) Kramar Sanna

2009-06-25 @ 21:16:46
URL: http://spetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0