Kan det bli bättre än såhär?

Låg precis i vår säng med Kenneths armar runt mig, hans snusande andetag i nacken och kunde inte sova. Jag vred och vände mig fram och tillbaka när jag plötsligt fick en puss vid sidan av pannan av min sovande älskling. Det fick mig att le och jag började tänka och fundera på lite allt möjligt. Mestadels på livet i allmänhet och mitt och Kenneths liv ihop i synnerhet. Jag kan inte fatta hur mitt liv har blivit såhär bra. Jag kan inte fatta hur snabbt livet kan förändra sig till det bättre. Jag är så otroligt lycklig just nu. Livet leker bokstavligt talat. Och allt, verkligen allt, har jag att tacka Kenneth för. Han är det absolut bästa som har hänt mig och utan honom hade jag inte haft någonting annat. Det är sant. Är så otroligt glad att jag har träffat dig Kenneth och jag älskar dig av hela mitt hjärta.


Tänkte göra en liten lista på alla underbara saker i mitt liv :)

- Etta och grunden för allt annat: Stig John Kenneth Johansson. Jag har verkligen världens bästa, och då menar jag verkligen världens bästa pojkvän. Du gör mig så otroligt lycklig varje dag. Du får mig att skratta, du får mig att se fram emot framtiden. Du är världens finaste, smartaste, snyggaste, roligaste, snällaste, mest omtänksamme, underbaraste kille jag någonsin träffat. Du är bättre än alla killar man ser på film, du är verklig och det bästa av allt: Du är min! Du är mitt allt älskling. Tack för att du finns för mig och för att du är du. Jag älskar dig så mycket <3

- Jag och Kenneth är föräldrar till världens finaste vovve. Sötare och goare hund finns inte, jag lovar! Vi älskar dig så mycket Ludde :)

- Jag har världens bästa svärföräldrar! Trivs så otroligt bra hos er i familjen Johansson, det kan inte bli bättre! Tänk om man inte hade trivts med sin killes familj? Jag är väldigt lyckligt lottad! 

- Jag har sån tur att jag bor med min pojkvän! Det betyder att jag har någon att komma hem till efter en dag på jobbet, jag har någon att betala räkningar tillsammans med och jag får sova i min älsklings armar varje natt, jag älskar det!

- Jag har kommit in på min drömutbildning, på första försöket dessutom, och ska börja plugga till hösten. Jag längtar! Dessutom har Kenneth kommit in på sin och redan pluggat första terminen på äkarlinjen, kan det bli bättre?

- Jag och Kenneth har världens finaste lägenhet ihop!

- Jag har, som jag alltid har haft, världens bästa familj som alltid finns där för mig. Mamma och pappa, ni som ställer upp i vått och torrt och som stöttar mig till 100 procent. Tack för allt. Dessutom har jag världens bästa vänner och världens bästa grannar! Älskar er allihop! (och Åsa, tack för en toppendag idag!) ;) 

- Jag har, trots allt, ett toppenjobb på nordens största nöje. Blev alldeles rörd när jag såg lyckliga barn åka farfars bilar på Lotta på Liseberg idag. Ska aldrig mer klaga över Liseberg!

- Vi har mat på bordet, jättefina möbler, cyklar, blomkrukor, dammsugare, smutsig disk i diskhorn och allt annat man kan önska sig av livet!  ;)


Har säkert glömt massor (och säkert viktiga!) saker i mitt liv att glädjas över. Just nu känns det som det finns inget mer att önska. Förutom lite extra pengar möjligvis och lite mer tid men det vill väl alla ha? Just tiden saknas, finns så mycket man vill hinna med och göra nu under sommaren men det kommer. Tog första doppet för året med Kenneth idag iaf, alltid något! Nu ska jag krypa ner till min älskling igen och somna lite extra lycklig och nöjd med livet :) Kände bara att jag behövde få ut mig lite tankar. Det bubblar i hela mig och kunde inte bara ligga still utan att plita ner lite ord och funderingar kände jag :) Det kommer en ordentlig uppdatering imorgon förhoppningsvis om vad som har hänt det senaste. Jag och Kenneth har nämligen firat världens bästa midsommar och världens bästa 18 månaders dag ihop! Kort sagt: Livet är underbart att leva! Sov gott allesammans, det kommer jag att göra! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

MAn blir så glad av att läsa =)väntar själv på bilder från midsommar, så ska jag uppdatera lite sen =)

2009-06-23 @ 06:49:58
URL: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Postat av: sara

och kompisarna?

2009-06-23 @ 16:28:48
Postat av: Mamsen

Vi är också lyckliga att du har fått det bra. Världens bästa svärson har vi fått. Och det lilla livet Ludde som vi älskar. Ha det så gott min lilla tjej. Pussar i massor

2009-06-23 @ 17:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0