Jag kom in!! :D :D

Japp, fick antagningsbeskedet hem i brevlådan idag och jag kom in på den utbildningen jag ville!! :) Så i höst ska jag läsa till TRAC-Diplomerad Resekonsult på Lindholmen i Göteborg! Har, som många av er redan vet, vetat det i någon vecka nu (fick ett svarsmail på en fråga jag hade där det stod att jag var antagen!) men jag ville vänta tills jag fick det definitiva antagningsbeskedet innan jag publicerade det här på bloggen så att det var 100 procent säkert! Och det är det nu! :) :) Är som ni förstår väldigt glad, det har varit en nervös väntan i några veckor nu. Gjorde ju intervjun den 13 maj så sedan dess har man gått runt och hoppats. Var jättehård konkurrens och platserna i år, jättemånga sökande och över 100 som blev intervjuade (130 tror jag det var) och jag fick en plats!! Jättehäftigt! :)

Så jag är väldigt glad idag. Riktigt längtar tills jag får börja plugga, ska bli så kul! Och nu ser jag även slutet på tunneln när det gäller Liseberg. Ska prata med chefen imorgon och säga upp schemat efter högsäsongen och det är väldigt skönt ska ni veta. Är ju som sagt lite lätt trött på det nu. Men det sista har det faktiskt vart ganska så skoj att jobba igen, lite goare stämning på jobbet och trevligare gäster gör mycket!

Annars då? Har vart ledig i två dagar nu och gårdagen tillbringade jag mestadels i en liten, liten ort(?) som heter Hyssna. Spelade nämligen fotbollsmatch där och, hör och häpna, vi vann med 6-1!! Helt underbart att det lossnade rejält till slut :)( Har ju haft det lite småkämpat i början av säsongen men nu är vi alltså på G ordentligt!! ;) Kenneth var med och kollade så det var antagligen därför. Hihi. Skadade dock foten bär det var en halvminut kvar på matchen så nu kan jag knappt gå... Ont gör det. Men det går över, huvudsaken var att vi vann! :D

Nu ska jag och Kenneth gå och handla och passa på att ensamträna vår lilla älskling samtidigt. Vi ska försöka oss på att laga min morfars paradrätt idag, köttgrotta. Ska bli spännande! Och gott förhoppningsvis! ;) Hoppas ni har en bra dag allihop!



-Såhär lycklig är jag idag!!! :D

 

Kommentarer
Postat av: Öfversten

Åhh GRATTIS Evve:)

Vad roligt, då kan du ju komma hem till mig,

bor nästan vid lindholmen, skit nära jue:)

2009-06-15 @ 18:36:23
Postat av: Emmelie

GRATTIS.. jag sa ju du skulle klara de!

2009-06-15 @ 18:45:40
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Robert Karlsson

Grattis!! :D

Sjukt roligt att du kom in på det du ville :D

2009-06-16 @ 01:44:52
Postat av: Emma

Är såklart glad för din skull, men visst är det typiskt att jag har praktik hela nästa termin och inte kommer att vara något på lindholmen alls.... bara någon vecka i dec. Hur har du det nästa vecka med att ses?

puss

2009-06-16 @ 06:47:05
URL: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Karlström

Va kul att du har kommit in på skola, nu har du kommit en bit på väg. Hund har du också skaffat , det är väl en stor lycka att ha någon som alltid visar sin glädje när man kommer hem, men du har ju också Kenneth försås. Ska vi bada i sommar då ska jag försöka doppa huvudet. Ha det så bra . Kram från mig.

2009-06-16 @ 09:21:33
Postat av: Malin F

Grattis! =) Vad kul att du kom in på det du ville! =) Hur går det annars med den lille? MÅSTE ses snart!!! Kramar

2009-06-16 @ 11:46:16
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Linda Pihlblad

Grattis grattis, vad roligt!!!

2009-06-18 @ 09:43:52
Postat av: f

allt bra med dig ? :D

2009-06-18 @ 14:00:53
Postat av: Jeanette

Grattis vännen!! :D Hoppas allt är bra med dig! <3<3<3 Pussar i massor!

2009-06-21 @ 11:45:27
Postat av: Nathalie

Grattis :)

2009-06-21 @ 20:16:35
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: angelica

hej! kom in på din blogg av en slump när jag sökte på trac lindholmen. jag är också en av dom lyckliga som kom in så antar att vi kommer att gå i samma klass då!



mvh

angelica

2009-06-22 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0