Underbara Gullholmen :)

Ja, nu är det fredag och vi kom hem ifrån underbara Gullholmen igår :) Vi har verkligen haft det hur bra som helst. Vädret blev bara bättre så vi fick oss några salta bad, många soltimmar och massor med härliga promenader innan vi åkte hem :) Trivs underbart bra vid västkusten, det är så otroligt vackert där! Miljön är underbar och havet är ju klarare än i medelhavet, otroligt! :) Så tack Annkie och Stig för några underbara, lata dagar vid havet! Hursomhelst :) Vi var dock bara hemma i några timmar sen gick färden vidare mot Lövhult och mitt barndomshem. Vi tyckte som så att eftersom väskorna redan var packade och vädret skulle bli fint var det lika bra att fortsätta färden med en gång. Hade ju planerat att vara här ute några dagar på semestern, inte jätteskoj att vara mitt inne i stan när det är så här fint väder ute :) Så nu sitter jag ute i trädgården med Ludde sovandes brevid mig och lapar sol :) Har vart ute och sprungit några kilometer imorses med Kenneth (började med det på Gullholmen så varför sluta?) och haft det allmänt gott :) Igår var jag, Kenneth och pappa och plockade 1,5 liter blåbär och sen gjorde jag och Kenneth världens godaste blåbärspaj, så sjukt god blev den! :) Idag ska vi nog bara slappa och sen går vi nog ut på sjön med båten ikväll och fiskar lite abborrar. Ska bli mysigt :) Sen får jag inte glömma att hälsa grattis till mina två kära Lindor (Pihlblad och Ivarsson) som fyller år idag respektive imorgon, grattis! Hoppas ni får toppendagar båda två :) Alla ni andra som fortfarande läser min otroligt dåligt uppdaterade blogg nuförtiden får givetvis ha det bra ni med! Många kramar :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg header :)

2009-07-17 @ 14:45:42
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Emmelie

kom hem o umgås med oss :)

2009-07-17 @ 16:44:53
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Linda Pihlblad

tack tack:) Synd att ni inte kom igår, ni missade en sjukt bra fest!

2009-07-19 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0