Mobilbloggning :)

Hej allihopa! Det har hänt oändligt mycket sen jag skrev här sist. Jag har jobbat massor och varenda lediga stund har man tillbringat ute i det fina vädret :) Ingen människa vill väl sitta inne vid datorn och uggla när det är så fint ute? Så vad har hänt? Jag har mestadels umgåtts med min alldeles egna lilla familj, myst, badat, skrattat, busat och bara njutit av livet :) En dag tillexempel så överraskade Kenneth mig med räkor och vin i solnedgången på balkongen när jag kom hem ifrån jobbet. Hur underbart är inte det? Jag går verkligen världens finaste pojkvän <3 Jag har även hunnit med och skaffa ny mobil (min gamla gick typ sönder) som jag nu testar att mobilblogga med :) Hoppas det går bra! Jag befinner mig nämligen på Gullholmen tillsammans med Kenneth och hans familj just nu (och Ludde såklart!) och kände för att berätta för er hur lycklig jag är! :) Trivs utomordentligt bra här ute, är så otroligt vackert. Vädret är väl inte lika fint men det hos faktiskt inte så mycket, vi har det så kul och mysigt ändå :) Vet inte riktigt när vi kommer hem igen men då kommer det komma en ordentlig uppdatering iaf. Tills dess får ni ha det så bra! Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte för att jag är världens bästa på uppdatering, men har saknat att läsa om dig gumman =)



nu i veckan som kommer ska vi ut och åka lite i sverige, så det ska bli trevligt.

puss

2009-07-12 @ 14:44:14
URL: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Åh det låter mysigt!

Jag som hade hoppats att du ville till hotellet med mig på onsdag :D

2009-07-13 @ 17:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0