Framtidsplaner?

Jag och Kenneth har en väldigt väl utstakad framtid framför oss. Vi ska nämligen bo i Glasgow tillsammans med våra två söner och åtta vildsvin. Vi ska tjäna 80 000 kronor i månaden, gifta oss i Hemsjö Kyrka när vi är åttio år gamla och vår bröllopsresa ska, hör och häpna, gå till Södertälje! ;) Såhär kommer det faktiskt bli, iaf om man ska tro på spådom. Jag och Kenneth (och Ludde såklart!) har nämligen vart ute och tältat på en öde ö på Ömmern natten till idag och då passade jag på att spå honom, på det sättet man gjorde när man var liten ni vet? :) Och det blev väl ett ganska är resultat tycker jag!! Haha :) Hursomhelst. Vi har haft det hur mysigt som helst! Att tälta med Kenneth är antagligen det bästa och mest underbara jag har gjort i hela mitt liv! :) Vi förberedde oss i förrgår och åkte ut tidigt igår morse, vi gick upp redan vid sex och åkte ut på sjön vid sju. Väl där går vi badat x2, gjort upp eld, grillat korv, fjantat oss, gått på upptäcksfärd, kissat i det fria, pussats i massor, skrattat, eldat lite mer, lekt med Ludde osv osv. Vi har helt enkelt haft en helt perfekt dag, kväll och natt ute i naturen och jag är väldigt lycklig! :) En sådan här minisemester slår alla utlandsresor och alla dyra spahelger med hästlängder! :) Nu blir det mys och film framför teven :) Hoppas ni har det bra allihop. Förresten! Bilder ifrån de senaste veckorna kommer komma så fort jag är hemma och sitter i lugn och ro framför vår datorn :p Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0