Sex månader <3

Ja, idag firar jag och min älskling sex månader - igen! Vi har nämligen bott ihop i exakt sex månader idag. Sex helt underbara månader!! Dagen firades med god middag och mycket mys :)

Har även hunnit med och träffa Sissi och Lukas en sväng. Gick på stan och shoppade lite och tog en god fika. Mycket trevligt, vi får också försöka ses oftare gumman!

Men som sagt, sex månader idag. Är inte klokt att sambolivet fungerar så bra som det gör, jag har aldrig vart lyckligare. Är så glad att jag träffade dig den där dagen i skjutbanan Kenneth. Du har gjort mitt liv perfekt. Du är perfekt. Älskar dig!

Det var allt för nu, nu blir det ännu mer myys. 

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Grattis! Va tiden går fort. Mys på bara!! Haha: Ha det så gott. Pussar

2008-10-06 @ 22:33:57
Postat av: Anonym

Jag och min pojkvän firade också 6 månader i onsdags ;) Bott ihop så länge alltså :) underbart :)

2008-10-17 @ 10:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0