Måndagsmorgon (?)

Idag är det måndag, yes it is. Morgon vettef*n om det är morgon dock. Klockan är kvart över tolv och jag har väl vart vaken en halvtimme. Lägg därtill att jag gick och la mig tjugo över tio igår så kan ni räkna ut att jag antagligen behövde lite sömn, sov ganska många timmar. Hade ställt klockan på halv nio imorse men det verkar som jag har stängt av den i sömnen :/ Kan bero på att jag är småsjuk med. Är förkyld och har jätteont i halsen. Hostar och nyser om vartannat. Men man ska inte klaga. Trots förkylningen så leker livet just nu, är så löjligt lycklig på något sätt. Är galet kär, pirrar i mig bara jag tänker på Kenneth, det är såhär det ska kännas när man är tillsammans med någon - och så har det känts ifrån dag ett. Helt underbart. Älskar att få somna och vakna i dina armar dag ut och dag in Kenneth, du är världens finaste. Men nu var det faktiskt inte enbart Kenneth detta inlägget skulle handla om, så åter till ordning.

Hursomhelst; det var ett par dagar sen jag skrev här igen. Inte min mening, men har jobbat på Liseberg hela helgen och då kan det bli svårt att hinna med. Här kommer iaf en kort resumé om vad som har hänt i helgen: Fredag: Intervju och shopping som sagt, fredagskvällen tillbringades i Tollered hemma hos vår allas käre Emil. Jag, Kenneth, Linda och Daniel var där för att dricka några öl, spela spel och bara ha allmänt trevligt. Och det hade vi! Måste ses oftare helt klart, har saknat er :)

Lördagen var det jobb som stod på agendan. Jobbade mellan elva och nio så det blev inte mycket tid över varken på morgonen eller kvällen. Efter jobbet åkte vi iaf till mamma och pappa en sväng åt och Jansson, GOTT.

Söndagen var helt klart den mysigaste dagen <33 Jag jobbade mellan elva och sju, fick sluta en timme tidigare så jag hann med direkttåget klockan åtta, så skööönt. Min älskling däremot var faktiskt hemma ifrån jobbet idag. Han är förkyld och så är hans finger antagligen bruten/krossad. Stackarn har så ont, förstår inte hur han kanha jobbat med den flera dagar. Men jag var alltså hemma relativt tidigt igår, vid tjugo i nio för att vara exakt. När jag öppnade dörren kom Kenneth emot mig och ledde in mig till köket. På bordet stod en stor bukett med tio röda rosor och en lapp med texten: " För att jag älskar dig". Så sött! Blev jätteglad, älskar när han hittar på såna gulliga överraskningar. Hade verkligen inte väntat mig nåt sånt just igår, vi firar ju ingen månadsdag eller nåt annat speciellt. Helt underbart var det, en sjukt mysig kväll.

Nu sitter jag här och funderar på om det är värt att äta frukost. Jag vet att frukosten är det viktigaste målet på dagen pch jag brukar aldrig hoppa över den i vanliga fall men känns ganska lönlöst när man vaknar så sent.. Jaja, det ger sig.

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du får höra av dig med sms så kanske vi kan ses en stund. puss

2008-10-06 @ 13:14:44
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Fia

Du är lyckligt lottad! Tio röda rosor, hur ofta för man de?? :D

Men de är fu värd!! :D

2008-10-06 @ 15:03:35
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0