Lunch och shopping

Det handlade huvudsakligen min gårdag om. Jag tog elvatåget till Gbg för att träffa min kära vän Maria. Var nog över ett års sedan vi sågs så det var verkligen på tiden! Vi måste ses oftare Maria, så det så! Vi gick omkring i stan, shoppade lite och pratade om allt och ingenting. Jag hittade två tröjor, två hårband och ett påslakans-set i satin. Mycket nöjd blev jag :) Sen hann vi även med att luncha på Jensens med Marias kompis Emma och sedan träffa Marias syster en snabbis med - kulkul. Tack för en trevlig dag gumman! 

Jag tog 16:47-tåget tillbaka till Alingsås och där mötte min älskling mig på stationen. Ni anar inte hur mycket jag saknar honom när jag inte träffat honom på en hel dag! Galet är det :P Vi gick omkring en knapp timme i stan, besökte Hemtex bland annat, för att sedan bege oss till Folkets hus och några timmars buggande. Kenneth var lite nervös, han hade nämligen inte buggat på tre veckor men det gick jättebra för honom ändå! Han är verkligen jätteduktig, (och det säger jag inte bara för att jag är kär,) riktigt skoj att se honom dansa! Jag fick oxå dansat en del igår, roooligt. Kul också att se att Kenneth tycker det är så skoj! Då blir jag lite lycklig <33

När vi kom hem väntade duschen och sedan slog vi oss ner i soffan för två avsnitt av playa del sol. En sjukt bra serie om ni frågor mig! Höll på att skratta ihjäl mig igår av avsnitt sex. Hahaha. Är det någon som har sett den?

Nu sitter jag och väntar på att min nya bloggdesign ska bli färdig! Något som antagligen händer under dagen :) Jag längtar, ska bli så kul att höra vad ny tycker! Ha det fint!

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åt ni på Jensens? Fasen vad avundsjuk jag blir!!! ÄLSKAR den restaurangen! Vi har inget liknande här i Värmland så det är något vi måste göra när jag kommer och hälsar på! :P Dreglar bara jag tänker på de! (Inte länge kvar nu tills jag kommer förresten!) längtar!!! Saknar dig vännen. Hälsa Kenneth! Pussåkram <33

2008-10-15 @ 11:36:00
Postat av: Sanna

Åh vad roligt att du får nya designen :) Neej inte modelljobb, mer för att det är kul och för att få erfarenhet etc. Inte så jag får betalt precis, haha men skit kul i alla fall. Puss puss

2008-10-15 @ 11:46:26
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Hej hej!! Tackar!!

ja lovar ska kika in på din sida imorn!!

Ska jobba nu så är inte hemma förens imöra!!

Ha de så skönt!!!

Puss å kram

2008-10-15 @ 12:53:48
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Nej men jag gjorde de själv så lugnt :)

2008-10-15 @ 17:42:39
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha jag vet vad du menar, haha så det blev betal design iaf :P jaag ska börja pyssla hahah, du ska få se resultat sen, om det blir bra, har nämligen fått en mega idé, enligt mig typ ;) Puuuss

2008-10-15 @ 18:33:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: SaraH

Ja vi flyttade hit den 15 augusti så prick två månader idag! Japp, sambo och arbetslös. Det suger verkligen att inte få jobba. Jag blir galen... Hur länge har du vart utan jobb?

2008-10-15 @ 18:52:13
URL: http://sarahart.blogg.se/
Postat av: Em

jag ska nog också göra en ny bloggdesign ikväll,din är jätte snygg :) kram!

2008-10-15 @ 19:00:07
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Tack, eller vad säger man ? ;)



/ En tjej i storstan

2008-10-15 @ 20:06:46
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0