Lite tid över :)

10 frågor om dig själv:

1. Ditt fullständiga namn? Ingela Evelina Carlsson
2. Sminkar du dig? Ja, när man går ut eller gör något speciellt. Oftast ej på vardagar.
3. Vad har du på dig just nu? Svarta mjukisbyxor och ett lila linne, myys.
4. Vilken årstid är bäst? Sommar, helt klart.
5. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Mysmorgon med min älskling
6. Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina ögon och mitt skratt
7. Vad är du bra på? Fotboll o bugg
8. Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen och Kenneth
9. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon
10. Vilket är ditt största misstag? Det finns nog en del är jag rädd..

10 frågor om idag:

1. Vad har du gjort idag? Sovit ut och ätit en god frukost
2. Har du varit glad idag? Ja
3. Har du varit ledsen idag? Ja
4. Har du gjort något bra idag? Nja, inte direkt.
5. Vad har du haft på dig? Först ingenting alls, nu mjukisarna o linnet :)
6. Vad ska du göra nu? Börja städa lägenheten, dammsugning behövs!
7. Har du haft smink? Nepp
8. Vad har du ätit idag? Mackor med skinka och gurka, en kiwi och druckit mjölk
9. Har du duschat idag? Nej, inte än
10. Är du trött nu? Lite sömndrucken fortfarande kanske

Tio frågor om kärlek:

1. Är du singel? Nej
2. Har du haft sex? Ja
3. Har du varit gravid? Nej
4. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag.
5. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, definitivt
6. Har du varit riktigt kär i någon? Ja och jag är det forfarande!
7. Finns det någon för dig just nu? Mm :)
8. Om ja, vad heter han/hon? Kenneth, om nu någon skulle ha missat det?
9. Hur länge har ni vart tillsammans? Nio och en halv månad ungefär.
10. Kärlek eller sex? Båda två!! Men måste jag välja, så kärlek då.

10 frågor om din familj:

1. Vem står dig närmast? Min mamma
2. Bor dina föräldrar ihop? Japp
3. Har du några syskon? Nej, tyvärr
4. Vem är äldst? Pappsingen
5. Har ni några djur? Ja, tre katter och en hund.
6. Vem har du mest gemensamt med? Båda två 
7. Vem står för underhållningen? Alla tre :)
8. Vem bråkar du oftast med? Mamma
9. Roligaste kvällen med familjemedlem? Oj , alldeles för svårt att svara på.
10. Vem är farligast i din familj? Min stoora skräckinjagande vovve Jojo ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror jag såg din pojkvän förut. Kör han ut post på CityMail? =P



Jobbar du på nått spel på Liseberg där man kan vinna som en gigantisk champangeflaska med chokladbitar i? "Sparkling Mix" heter den..

I så fall tror du att du skulle kunna fixa en sån flaska till mig? Bara flaskan, godiset är jag inge noga med...



Kram kram

2008-10-07 @ 17:26:54
URL: http://diremone.spaces.live.com
Postat av: Sanna

Åhh det var tråkigt att det inte gick bra, jo det börjar bli bättre med mig nu. Alltid något :) Kramar

2008-10-07 @ 17:54:15
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hm jag har vkar alla dina sms eve.. tror du inte man blir ledsen när man får sms där du kallar mig handikappad o dryg?

De va ett helt vanligt sms , tror ingen annan hade reagerat o tyckt jag va dryg i de.

Jag tar inte dig i sista hand nej, men du måste förstå att jag inte kan ändra hela min dag pga att du vill ses.. hade som sagt tid på förmiddagen men de passade ju inte. Mer än så kan jag inte säga.

2008-10-07 @ 18:58:36
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja helgen har inte direkt varit så bra :( Men det börjar bli bättre nu Jag ses jätte gärna i veckan, behöver ut och träffa lite folk. jobbar du nått i helgen och fredag? Kramar

2008-10-07 @ 20:17:04
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag lägger mig inte i, det är mellan er det där. Ja fredag dag har jag nog inget alls vad jag vet, så då kan vi ta en fika och kika lite affärer eller vad som :) Puss puss

2008-10-07 @ 20:28:11
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Men snälla Evve jag har kvar smsen från dig o du använder orden handikappad o dryg ett flertal gånger, de kan du inte förneka.

Nej okej du skrev inte jävel men de andra skrev du, så försök inte komma undan med de.

Jaha men vi hade inte bestämt en heldag, o nej de passade inte i morse när jag skickade smset, för jag fick som svar att vi skiter i de o ha de bra.

Utfyllnad=? du måste förstå att jag har annat o göra också..



Esch, töntigt allt .

2008-10-07 @ 20:36:10
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0