Kenneth.

Kenneth, Kenneth, Kenneth. Du gör mig galen.

Jag älskar dig. Jag älskar dig så otroligt mycket. Du är helt underbar. I över tio månader har vi vart tillsammans nu och jag är fortfarande tokkär. Jag är upp över öronen förälskad i dig. Du är mitt liv. Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på dig. Jag blir fortfarande fnissig och barnslig när jag är med dig och det pirrar fortfarande i hela mig när jag får se dig efter att inte ha fått träffa dig på några timmar. Jag är så lyckligt lottad som har dig. Jag älskar dig. Och jag som trodde jag skulle vara ensam hela livet. Jag hade inte haft något riktigt förhållande innan jag träffade dig och hade nästan gett upp hoppet. Jag kunde se mig själv framför mig sitta i en trång lägenhet med 15 katter att ta hand om på ålderns höst. Men så blev det inte, eller jag menar, så kommer det inte att bli. För nu har jag dig och jag vet att vi kommer vara tillsammans för alltid. Eller vet och vet förresten. Det är så det känns iallafall och jag tror att du känner likadant. Det finns en för alla och du är den ende för mig. Min prins. Det vet jag. Du är den finaste killen på hela jorden, du är helt perfekt. Det är inget jag bara säger, du är verkligen perfekt. Det finns ingenting hos dig som jag skulle vilja ändra på.
 Jag älskar dig. Jag älskar att du håller om mig varje natt när vi ska sova, jag älskar att känna dina andetag och värmen från din kropp. Jag älskar din oskyldiga min när du gjort något knäppt, eller till och med, något dumt. Jag älskar när vi blir sams efter vi har bråkat och när du tröstar mig när jag är ledsen. Jag älskar dina gulliga överraskningar och din trygga famn. Jag älskar när du retar gallfeber på mig, när du fjantar dig trots att jag försöker vara allvarlig. Kort sagt - JAG ÄLSKAR DIG.   

Det var visst en kärleksförklaring som hette duga. Det var inte meningen att det skulle bli så långt, men det blev det visst. Det är ganska roligt egentligen, när folk frågar mig om jag tror att jag och Kenneth kommer vara tillsammans för alltid, om han är den rätte för mig och om vi kommer gifta oss och skaffa barn osv.. och jag svarar: SJÄLVKLART. Jag vet att det kommer bli så. Hur jag vet det kan ja inte svara på. Det är bara så det är, när man har träffat den rätte så vet man det bara. Och Kenneth är den rätte för mig, det råder det ingen tvekan om. Jag kan bara hoppas på att det han säger är sant, att han känner likadant. Vi två för alltid älskling..?

Nej, nu får jag ge mig. Nu får det vara nog. Kenneths vänner kommer tycka jag är en fjant om inte annat. Men jag kände att jag behövde skriva av mig bara, för min egen skull. Allt som jag skriver här på bloggen skriver jag egentligen för min egen skull. Visst, det är roligt att antalet läsare stiger för varje dag, att ni blir fler och fler som läser. Och visst tycker jag det är skoj att få kommentarer, det ska ja inte sticka under stolen med. Men skriver, det gör jag faktiskt bara för min egen skull. Det här är ingen modeblogg eller nåt annat i den stilen, det har ni märkt vid det här laget. Det här är min dagbok. Min dagbok där jag skriver allt som jag annars skulle plitat ner i en gammal luggsliten bok. Det är bara det att det inte skulle bli gjort om jag skulle göra på det viset, tro mig - jag har försökt.

Så vad står på agendan idag? Jag ska diska, det är ett som är säkert. Och dammsugas, det behövs det med. Sen ska jag gå till affären och köpa grädde för vi ska försöka oss på att laga potatisgratäng ikväll. Blir nog någon film med. Myys. Skulle tränat idag egentligen, ABBA-spinning och core med Lenita men jag försov mig. Hade ställt klockan på nio men mobilen dog under natten. Typiskt. Har nog faktiskt bara tränat på hälso en dag i denna veckan! Illa! Men jag tränade fotboll igår iaf (Det var hur kul som helst för övrigt. Alla gav 100 procent i närkamperna, det var laddat och koncentrerat hela tiden. KUL!) och imorgon missar ja träningen igen för vi ska ju åka till Tidaholm och gå på halloweenfest med Sissi, Emil och Ulf. Så jag får sätta igång på allvar igen när jag kommer hem istället, nästa vecka då jäklar. Känns inte så panikartat dock, jag har kommit igång nu och då gör det inget om ja väljer att göra annat en eller två dagar, som i onsdags tillexempel när vi var på dejt jag och Kenneth. Det är okej liksom :)   

Festen ja, de ska bli skoj. Ser fram emot detta. Lovar att berätta allt om vår utflykt och lägga in bilder mm när jag kommer hem igen!! Detta är nog sista inlägget innan vi åker också, så nu vet ni det. Uppdaterar på söndag eller måndag igen. Ha det bra tills dess allihop! PUSS

Kommentarer
Postat av: Cecilia Julin

Svar: Jag var playboy bunny :)

2008-10-31 @ 12:57:14
URL: http://glamourofsweden.blogg.se/
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Tack! Ja, visst finns det kärlek som håller. Forsatt lycka till med din :)

2008-10-31 @ 13:21:36
URL: http://therre.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ja att du älskar Kenneth det förstår jag nu. Men han är ju hur goo som helst. En riktigt svärmors dröm. Ha det så kul på festen. Ta många kort och lägg upp dom här sedan. Puss puss min älskade dotter

2008-10-31 @ 14:13:30
Postat av: Sanna

Man tar liksom en kod och kopierar, hmm vart sitter min bloggkolls grej? hahah ingen aning själv ens kass jag är. Men en kod iaf som man klistrar in i et inlägg.



Pussss

2008-10-31 @ 14:49:56
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Mary

En annan dag kanske skulle passa bättre. Vilken dag skulle passa dig bättre? Hittade du någonting som du blev sugen på? Hoppas du får det kul på festen :) Pussar

2008-10-31 @ 17:45:48
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Nakenhunden

hej hej!!

Har utamanat dig på min blogg!!

Kram kram

2008-10-31 @ 18:12:48
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Caroline

tja...



ja tycker att det är jätte kul.. finns ingen minimilängd längre... bara att söka och se hur det går ju :)

2008-11-01 @ 11:22:52
URL: http://confashion.blogg.se/
Postat av: Petrich

svar: jag äter alltid godis. :/ det går liksom inte att sluta.

2008-11-02 @ 12:51:03
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Victoria

ååh kärlek är så härligt! vet hur du känner, känner likadant för min grabb med och man vet liksom när det är rätt! :)

2008-11-03 @ 14:20:48
URL: http://victoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0