Fredag

Idag är det fredag och jag har faktiskt hunnit med en hel del idag :) Gick upp i ottan med min älskling för att äta frukost tillsammans för en gång skull. Jättemysigt <3 Kenneth skulle ju jobba som vanligt och jag skulle på anställningsintervju klockan tio i Göteborg. Hur det gick? - Sådär. Inte alls bra faktiskt. Det är konstigt det där. För jag ingen blyg person, brukar inte bli nervös av mig utan ha lätt för att prata med nytt folk. Detta gäller dock inte på intervjuer har jag märkt. Fattar inte varför. Jag blir helt ställd. Svarar knappt på frågorna, bara hummar och fnissar lite löjligt. Ville verkligen ha det här jobbet med icke. Blir så trött på mig själv :(

Efter intervjun gick jag däremot en sväng på stan, var på jakt efter stövlar även denna dag. Och jag hittade faktiskt ett par som ja tyckte om! 599 kronor fattigare blev jag men det var det faktiskt värt. Inte ofta jag hittar ett par skor som jag verkligen trivs i och vill ha. Jag fullkomligt älskar dom! Jättesköna och varma, perfekt. Så idag är jag på riktigt gott humör, trots det här med jobbet. Tänk va liten shopping kan göra. Hihi.

Ikväll blir det antagligen spelkväll hemma hos Emil med hela gänget. Ska bli skoj, ser fram emot det. Trist bara att Kenneth börjar åtta och jag elva imorgon. Ingen alkohol för oss inte! Men skoj kommer det bli iaf, var så längesen ja träffade dom. Måste ske oftare i framtiden, helt klart :)



DS_238627_A.tifDS_238627_A.tifDS_238627_A.tifDS_238627_A.tif

Mina nya stövlar, älskar dom! (Köpte dock bara ett par..)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

inte lätt o inte oroa sig när bebis blir så lugn.

Bättre o kolla en gång för mkt än en gång för lite.

Hur gick intervjun?

2008-10-03 @ 18:58:12
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Klart du kan vara med! :) Har ingen sådan regel.. Alltså det går fortare, har några som väntar på donation.. Men har ännu fler som väntar på gratis.. Så det skulle gå fortare.. :)

2008-10-04 @ 11:55:15
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja det hade varit trevligt med en fika, hur gick intervjun då?

2008-10-05 @ 13:49:45
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Zarah

snygga :)

2008-10-15 @ 19:09:57
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0