Vilken hund är du?

Gjorde precis ett roligt test på svts hemsida, som jag hittade här.
Testet handlade om vilken sorts hundras man är och jag måste medge att resultatet är skrämmande likt. Jag blev en Jack Russel Terrier och det kändes som om jag läste om mig själv! Läste det högt för Kenneth och han utbrast "Det är ju du!" Haha, så jag kan rekommendera er alla att göra samma test, riktigt roligt :) Det faktumet att jag dessutom älskar dessa hundarna och länge sagt att det är en sådan hund jag vill ha när jag blir stor gör det hela ännu roligare :) 


Jack Russel terrier


Såhär lät resultatet:
Jack russel terriern är en alert och livlig hund. Den kräver uppmärksamhet och har ett stort aktiveringsbehov. Den är lättlärd och lär sig ofta tricks snabbt. Älskar att vara utomhus. Jack Russel terriern är en glad, stolt, lojal och intelligent hund, men den kan också vara mycket envis och lite väl självständig. Jack Russel terriern är mycket hund i liten kropp. Ettrigheten och orädslan gör dem ibland aggressiva mot andra hundar och de drar sig heller inte för att utmana mycket större hundar eftersom de har lite problem med sin egen kroppsuppfattning. Den älskar att arbeta, men det måste vara rolig sysselsättning annars blir det trist och tråkigt något som den kompenserar med att hitta på egna aktiviteter som kanske inte alltid uppskattas av matte och husse.
- Låter det inte som mig så säg..?

Kommentarer
Postat av: Alex

Jodå, det är okej. Själv?

Jepp, nu blir det Alingsås eller Göteborg igen. :)

Hoppas verkligen att jag får någon av lägenheterna jag ska titta på.

Händer till helgen för skoj?

Kram

2008-11-13 @ 16:18:09
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/
Postat av: Alex

Har inte så mycket att skriva om.. Det är mest jobb, jobb och lite träning som gäller nu för tiden. Annars är det bra med mig. Hur mår du då själv då? Kram

2008-11-13 @ 16:49:36
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har pratat med tvillingarna och vad jag vet så frågade dem inte efter dig, dem sa när vi kom att du kunde väl komma men då kunde dem frågat dig. Ang lina som jag också har sagt tidigare så frågade hon Liselott om hon fick följa med i typ sista sekunden innan vi skulle åka. Det där med att byta pass var inget elakt menat. Jag bara frågade om du kunde. Det spelade ju ingen roll vad jag säger för du lyssnar inte längre. Är jag bjuden på en fest till någon som jag knappt känner så kan inte jag med att bjuda med massa andra. Det måste du väl förstå? Sådant vågar inte jag fråga.

2008-11-13 @ 19:07:33
Postat av: Anonym

De är ju så fruktansvärt söta JR vovvar ;-)

2008-11-13 @ 21:09:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag är en Cocker Spaniel jag:P

2008-11-13 @ 22:24:00
URL: http://www.maaarys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0