Tvätt och dagens lista

Japp, idag står tvättning på schemat. Inte jätteroligt, men inte heller så illa som jag försöker få det till. Är ju egentligen inte jobbigt alls. Fast idag blev jag lite lack. Hon som tvättade innan hade kvar sina kläder i torktumlaren alldeles för länge. När jag tillslut tänkte "Nej, nu får det vara nog" och skulle gå ner och slänga ur dom så var dom borta iallafall. Skönt det. Annars händer inte så mycket idag. Fick ett supersött meddelande av min älskling imorse, han hade skrivit en lapp och lagt på köksbordet :) Sånt blir man lycklig av. Och imorgon börjar jag jobba igen, det ska bli kul.



Förresten, skulle behöva er hjälp lite igen. Jag har gått med i bloggkoll och lagt till lite bloggar som jag följer. Men hur gör jag för att länka till den sidan här på min blogg? Alltså typ: " Ni glömmer väl inte att lägga till min blogg på bloggkoll.. Det kan ni göra här:" Och hur lägger man till så man ser hur många prenumeranter jag har? Antagligen är jag riktigt blåst som inte har förstått mig på detta..  Är väldigt tacksam för all hjälp jag kan få!



Dagens lista handlar om hälsa:


HÄLSA
[  ] Jag föddes med en sjukdom.
[  ] Jag har fått sy stygn på ett öppet sår.
[  ] Jag har brutit ett ben.
[  ] Mina tonciller har tagits bort.
[X] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[  ] Mina visdomständer har tagits bort.
[X] Jag har haft hål i tänderna.
[  ] Jag har genomgått en operation.
[  ] Jag har haft vattkoppor.
[  ] Jag har haft/har astma.
[X] Jag har åkt ambulans.
[  ] Jag äter någon sorts medicin dagligen.
[  ] Jag har haft/har glasögon eller linser.

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Nämen tack detsamma!:)

Och jag kikar gärna in din med:)

2008-11-13 @ 14:55:11
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Mary

Jo det är det :) En aning trött bara just nu. Har sovit dåligt några nätter i rad nu. Själv då? Skönt att börja jobba igen kan jag förstå :) Puss

2008-11-13 @ 15:15:42
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Sanna

Ja det tycker jag absolut :) Liseberg är ju jätte mysigt på jul, måste fan se till att kila dit i år, förra året missades det ju.



Med mig är det väl sådär, hostig och dan, men det går väl bort får man tro.Pusspusss

2008-11-13 @ 15:26:56
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Emmelie

haha jag hade kryssat i alla utom två på listan

2008-11-14 @ 11:32:23
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0