Tisdagsmorgon

Japp, nu är klockan snart halv elva och om en halvtimme kommer mamma och hämtar mig. Vi ska ha en riktig mor och dotter - dag idag och det ser jag verkligen fram emot :) Ska bli jätteroligt! Vi ska åka till Borås och shoppa, kanske handla lite julklappar mm. Så förhoppningsvis så kommer jag uppdatera bloggen imorgon genom att berätta om dagens alla fynd. Försov mig imorse tyvärr, så hinner inte skriva ett jättekreativt inlägg nu. Fattar inte hur jag lyckas. Antagligen har jag lärt mig att stänga av alarmet på mobilen i sömnen, alltså inte bara trycka snooz utan att stänga av det helt första gången det ringer.. Hoppas verkligen inte att det är så! Får nog börja ställa dubbla klockor de dagar jag verkligen måste upp i tid.

Gårdagen var väldigt mysig. Vi skulle gått och tränat var det meningen jag och Kenneth men det blev inte riktigt så tyvärr. Men dagen blev väldigt bra som sagt ändå. Vi kollade på Ensam mamma söker och sen på en film, VIRUS. Har sett den förut och den är väl helt okej. Jag var ganska lättretad igår med. Vet faktiskt inte varför det blir så ibland. Blev irriterad och sur med jämna mellanrum, hela dagen. Tur att Kenneth tål mina små tykna kommentarer och bortser från dom så totalt. "Jag vet att du inte menar det där.." kan han svara om jag gnäller och han har så rätt. Det gör jag ju inte heller. Då kommer jag på mig själv. Antar att alla har såna dagar ibland. Kenneth hittade även en "knapp", på min kind, som han tryckte på för att stänga av min grinighet. Det funkade varje gång. Jag kan ju inte fortsätta sura när jag har en sån fjant till pojkvän. Haha. "Åå, är Evelina sur nu igen, då måste jag komma och trycka på knappen..." Funkade det inte så fortsatte han: "Nej, hittade den inte. Tryckte fel, vänta lite.. Sådär. Nu är du glad igen" Det går ju inte att hålla sig från att skratta när han håller på sådär. Så det var verkligen inga långa stunder jag var grinig. Han kan vara så fjantig ibland och jag fullkomligt älskar det. En tönt är vad han är. Världens bästa, finaste, sötaste, smartaste, snyggaste och roligaste tönt. Min tönt. Haha. Gud va jag älskar dig Kenneth.

Nu måste jag kila. Ska försöka hinna diska innan mamma kommer med, hur det nu ska gå. Dumma mig som inte vaknar när jag ska. Men ha det bra så länge allihop :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Svar: Tack :) allt är bra jo! :) kom nyss hem från skolan och borde sticka ut till stallet för att mocka hästskit. Regnar ute så jag har ingen större lust, men har man två hästar så är man så illa tvungen :P hur är det med dig då?

2008-11-18 @ 13:03:14
URL: http://jennimaatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vist e det svååårt!!



Absolut så säger ja till ;)

Jag e nu medläm och fattar hur man prenumerar å har nog lagt till min blogg TROR jag...vi får se det stod att de kollade upp så bloggen va min å så så att ja antar att det löser sig ;)



La in en ikon på länkar där JAG TROR man kan klicka å prenumerera ;)



Läget ikväll då?

kramis!!

2008-11-18 @ 22:18:43
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tack för en trevlig dag. Vi gjorde många fina fynd. Trött i benen och värk i ryggen. Men va gör väl det när vi hade det så roligt. Puss älskar dej

2008-11-18 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0