Massor med julklappar :)

Japp, nu sitter jag här igen, ett x antal timmar senare. Är helt slut i kroppen, har ont i huvudet och är täppt i näsan. Det tar på krafterna att gå i affärer en hel dag. Men det var det värt! Har hittat MASSOR med fynd :) Har bland annat köpt klart alla julklappar till morbror Tommy och morfar Arthur. Och nästan alla till pappa. Alla klapparna till julklappsspelet är klara och jag har även hittat en hel del till Kenneth. Känns otroligt skönt att vara ute i så god tid! Det har nog aldrig hänt förr. Det är så skönt, nu kan jag lugnt gå omkring och strosa i affärerna ändå fram till jul och fnissa åt alla som är tokstressade och inte vet vad dom ska köpa. Hihi. Kommer säkerligen köpa fler julklappar till både morfar, pappa och Tommy trots att jag känner att jag har köpt klart men jag kan inte hjälpa det! Tycker det är så skoj att ge bort presenter, älskar julen när man får köpa massor med paket till familjen och vänner. Det är mycket bättre än att fylla år! Hursomhelst. Jag vet dessutom vad jag ska köpa till Kenneth och vi har en hel del funderingar om vad vi ska köpa till mamma och till Kenneths familj. Ska bara dra med mig Kenneth till stan nån dag fram i genom så vi kan handla dom ihop :) Ska bli mysigt. Älskar att gå i affärer med Kenneth. Hoppas vi hinner göra det några gånger bara, stackaren jobbar ju varje dag fram tills julafton nu.. Men det löser sig säkert. Är lite tråkigt att inte Kenneth kan vara med och inhandla alla klapparna men jag förstår att det inte går, inte när han jobbar vareviga dag. Men även om han inte är med i själva affärerna så är han ju minst lika delaktig. Det är så roligt att sitta och spåna om vad vi ska köpa till våra nära och kära :) 

På tal om julen - jag älskar verkligen julen. Det har jag alltid gjort. Älskar stämningen, dofterna, färgerna, allt. Och i år ska det bli särskilt underbart att fira jul. Jag har nog aldrig sett fram emot julen så mycket som jag gör just nu. Nu har jag ju en speciell person att fira julen med. En som jag delar allt med och som jag känner utan och innan. En person som jag älskar och som älskar mig tillbaka. En pojkvän. Min pojkvän. Vi har dessutom en egen lägenhet att pynta och göra julfin tillsammans och två familjer att fira hos. Det är ju helt underbart! Tänk att lilla jag har blivit en del av en annans familj. Det trodde jag inte för ett år sedan. Att jag skulle sitta hos mina kommande svärföräldrar och fira julafton nu i år. Det är helt otroligt. Känns så underbart bra, det går inte att beskriva hur lycklig och tacksam jag är över detta. Kenneth, du gör mitt liv värt att leva. Det känns som en perfekt dröm som jag inte vill vakna upp ifrån. Men det är ju ingen dröm - det är verklighet! Jag har sån tur!  

Vad har jag gjort mer idag då? Inte mycket faktiskt. Har ätit, pussats med Kenneth och slagit in en del paket. Det var så många så jag orkade inte slå in alla på samma gång! Dessutom tycker jag det är så roligt att slå in just julklappar så jag drar gärna ut på det en eller två dagar. Hihi. Nu ska jag snart sova. Kenneth ligger redan och slumrar sött och det har han gjort ett tag. Han har tydligen haft en helvetesdag på jobbet, kallt och regnigt hela dagen. Kan inte vara roligt att dela ut post med moped sådana här dagar. Har nog aldrig sett han så trött som när jag kom hem idag. Trots det ställde han sig och gjorde världens godaste couscous-sallad åt oss. Tack älskling! Nu ska jag försöka orka att svara på era kommentarer innan jag ger mig för dagen. Imorgon ska jag antagligen umgås med söta Cathrine, det ser jag fram emot :) Godnatt och sovgott!



Kommentarer
Postat av: Mary

Haha jag har bara köpt en julklapp :P På fredag kommer Emma hit och kollar på idol :) Jag vet faktiskt inte om jag har råd att gå in på Liseberg förrän jag för lön den 27 :s Men jag skulle jättegärna komma och hälsa på dig annars :) Puss

2008-11-19 @ 00:07:55
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Anonym

Tack den kostade mig 700kr :)



nää den ska inte ligga i inlägget egentligen även fast de stod det men jag tror att ja skulle klistra in den där för att dom skulle se så att det verkligen va min blogg.



den länken jag la på länkar på min blogg förstod jag genom deras beskrivning tillslut där det stod välj ikon.



Den ska klistras in på kodmallar mellan det som står i deras beskrivning (haha fan låter ja nu som alla andra??!!).



Fråga det du inte förstår så får ja se om ja själv fattar haha ;P



Nattinatti puss på dig!



2008-11-19 @ 00:33:31
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh jag längtar också till julen hur mycket som helst. Det är helt galet hur mysigt det är, speciellt alla förberedelser med julgodis, julpynt osv! Fattar iofs inte hur du kan ha köpt massa julklappar än ;o jag har inte ens börjat fundera,haha! hoppas du kommer och tränar på torsdag! pusspuss :*

2008-11-19 @ 00:33:31
URL: http://soffie.martinsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN DU!! bor du i Alingsås!! jag har bott där flyttade nyligen till VBG haha!!

:))

2008-11-19 @ 00:35:21
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

allt är fin fint, dock väldigt trött :) Själv? nattinatt

2008-11-19 @ 01:23:30
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Emelie

Allt är bra med mig, ja :) Själv då? Pudret kommer med posten! Har inte postat det än, men det kommer.

2008-11-19 @ 08:36:20
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Skoj och handla julkappar!!

Det ska jag göra nästa vecka!! :)

Det blev som sagt bara film tittande igår och Hairspray var helt klart duglig! John Travolta är ju så söt som mamma!

Vad händer idag då??

Kramar i massor!!...

2008-11-19 @ 09:09:42
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Korven

det löser sig nog, det måste det...



På tal om julklappar.. Jag gjorde 3 st igår :) Känner mig allmänt pysslig :D



Underbart att du hittat den rätte :D

2008-11-19 @ 09:28:49
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: anna

oj julklappar redan, duktigt :)



svar: nej det är inte alls självklart när man väl står där. ett riktigt svårt beslut. men valmöjligheten måste ju finnas.

2008-11-19 @ 10:22:11
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Katja

Hehe :)

Hoppas du får en bra dag :)

2008-11-19 @ 10:47:27
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Therese

min msn är: [email protected] :)Kommer inte vara hemma försen i kväll dock ;) Kramis

2008-11-19 @ 14:40:51
URL: http://tessanvbg.blogg.se/
Postat av: Jenni

Svar: Ja, jag känner igen det där :/ Hm, jag är 18 år :)

2008-11-19 @ 15:01:58
URL: http://jennimaatta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh vad mysigt, jag ska slå in mina klappar idag å imån blir det ikea igen haha



Helgen ska jag på tjejkväll både fre och lör, söndag blir det väl vara hemma bara. Vad ska du hitta på då?



Puss söt

2008-11-19 @ 15:20:49
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

nu vet jag hur man gör med bloggkoll, säg till om du vill ha hjälp med koden ;)

2008-11-20 @ 00:07:56
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0