Stressad igen!

Japp, har inte mycket tid att sitta här nu heller. Försov mig imorse, vet inte riktigt hur det gick till. Stälde klockan på nio men vaknade nu :S Jag hinner nog iaf. Idag ska jag och mamma ner till Gbg och härja. Jag ska först till Stena och lämna in mina kläder eftersom jag antagligen inte kommer jobba nåt mer där.. Varför är en lång historia, får dra den en annan gång, men huvudsaken är väl att jag inte trivs helt enkelt. Får se om jag ändrar mig senare, kanske känner mig laddad i vår men skulle inte tro det. Sen ska vi shoppa och kanske handla lite fler julklappar. Japp, lite fler, för när vi var var i stan igår så hände det, jag köpte första julklappen och den gick till Kenneth. Har faktiskt ganska många (bra) idéer om vad ja ska köpa till honom, det är roligt, så han kommer nog få en hel del klappar på dopparedan. Och slutligen, efter dagens shopping, blir det årets infomöte inför julsäsongen på Liseberg. Ska bli skoj att träffa alla underbaringar på avdelningen igen. Så dagen har potential att bli riktigt bra :)

Det enda negativa är att jag inte kommer träffa min älskling på maaaassor av timmar. Men vi hade riktigt mysigt imorse, jag gick upp och åt frukost med honom innan hans jobb. Så mysigt :) Många tycker jag är knäpp när jag går upp halv sex och är vaken i en och en halv timme bara sådär, för att sen gå och lägga mig igen, men det är underbart. Vi var väldigt duktiga igår jag och Kenneth med. Var på spinning en timme och core en halvtimma. Jag har nog aldrig vart så svettig(!!). Sista låten på spinningen var 11,5 minut lång och vi skulle stå upp hela tiden med bra med motstånd på. Och jag klarade det! Jag är lite småstolt faktiskt ;) Sen var det ju core och det är inte min starka sida. Är så sjukt otränad i magen och ryggen men det ska ju bli ändring på det nu. Så det så.

Nu ska jag stressa vidare och äta min andra frukost för dagen. Det är ju trots allt dagens viktigaste mål,  så man ska inte slarva ;) Kommer med ett ordentligt och mer kreativt inlägg under morgondagen förhoppningsvis, är inte roligt att behöva stressa såhär! Ha det bra allesammans.

Kommentarer
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Min msn är: [email protected]

2008-11-11 @ 11:13:47
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0