Mkt trevlig fredag!

Ja, idag har vart en riktigt bra dag såhär långt. Det behövde jag verkligen. För igår var ännu en jobbig dag som dock avslutades med en fotbollsträning som hette duga! Var hur kul som helst att spela igår. Båda lagen var jämna och det var ett grymt tempo! Kul att vår egna Lois var tillbaka med efter några års (!) uppehåll. Vi spelade jättebra och det var skiiitkul :) När jag kom hem, efter en trevlig bilfärd med söta Lenita, så väntade Kenneth och TVn på mig. Hell's Kitchen står ju alltid för underhållningen hemma hos oss på torsdagskvällar. Älskar det programmet. Haha. Grymt skönt att Ben åkte ut förra veckan förresten.. Nu hejar jag nog mest på Petrozza för tillfället, det kan iofs ändra sig snabbt. Vad tycker ni, följer ni programmet..? Några åsikter?

Tillbaka till nuet. Har haft en riktigt trevlig dag som sagt. Min underbara vän Cathrine kom nämligen och hälsade på mig klockan tolv och var här ändå tills nu. Även Jasmine kom hit efter skolan. Myys. Förstår inte varför vi inte träffas oftare..!?! Tycker om er och vi har alltid kul ihop. Måste börja umgås tätare, det har vi iaf bestämt nu :) Vi har väl inte gjort så mycket egentligen, mest pratat, pratat och pratat. Har ju mycket att snacka och skvallra om när vi inte setts på ett tag. Jättetrevligt! Vi hann även med och äta mat (rester ifrån Kenneths special som han tillagade åt oss dagen innan) och kolla på Mamma Mia som varken Cattis eller Mimmi hade sett. De verkade tycka om den, nästan lika mycket som jag!

Nu sitter jag här och slappar dock. Cattis och Mimmi skulle bowla med familjen och Kenneth är på infomöte på Liseberg. Förhoppningsvis kommer han hem och håller mig sällskap snart. Är tråkigt att vara hemma själv på kvällar tycker jag, speciellt fredagar. Men mötet håller nog inte på så länge till. Jag fick ju lite tid för mig själv och bloggen iaf så jag är nöjd :) Ska ta itu med disken innan älsklingen hinner hem med. Kanske hinner lägga upp lite kort ifrån i helgen med eller kanske nåt på min älskade vovve som jag saknar ihjäl mig efter. Kan inte riktigt fatta att jag aldrig kommer få pussa på honom och leka med honom igen. Hursomhelst. Det var allt för nu. Som Emmelie skulle ha sagt: Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha som jag skulle sagt exakt.. kom över en sväng om du har tråkigt

2008-11-07 @ 18:47:13
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mary

Ikväll ska jag kolla på Idol men min kusin som är och hälsar på och sen imorgon ska jag på kalas och sen på kvällen är det utgång och på söndag blir det bara lugnt :) vad händer för din del då? jag vet inte hur mycket pengar jag har heller så vet inte om jag har råd att åka till Alingsås men ska kolla på det..vi kan ju höras mer om det i veckan :) Puss

2008-11-07 @ 19:00:35
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Sofie

Det var skit roligt på träningen! :'D

länge sedan fotboll var så kul (:

hoppas det blir lika kul på torsdag, ses vi då?

puss

2008-11-09 @ 12:57:41
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/
Postat av: Cathrine



Ville bara tacka för en helmysig dag :D

Hoppas på fler mysiga dagar framöver :D

Har ju sett lite bilder på vardagsrummet nu men vill ju se det på riktigt också nu när det är rött.. vi får höras om nästa vecka!



Pussar

2008-11-12 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0