Hemska drömmar..

Ja, mina drömmar blir bara värre och värre. Snart vågar jag inte sova om natten! Inatt drömde jag först om att jag var tvungen att gå runt och mörda folk, trots att jag inte ville, och hugga av deras ena ben med en yxa för att sen trä på det blodiga, avhuggna benet på mitt eget. Usch, ryser när jag bara tänker på det. Var tvungen att holka ur det för att få plats med mitt eget. Sen satt det på mitt ben och ruttnade sönder. Det bara rann blod och tills sist var jag tvungen att döda en ny och byta. Hur hemskt som helst. Jag skrämmer mig själv, hur kan man drömma såna sjuka drömmar? En riktigt mardröm var det :( Sen drömde jag något ännu värre. Eller värre och värre, det kanske beror på hur man ser på det men.. Jag drömde att jag var otrogen mot Kenneth. Med tre stycken killar på samma kväll! Två av killarna var jättefula och kysstes uselt. Det tredje såg okej ut. Killarna var inte från Sverige, utan typ ifrån Turkiet eller nåt.. Jag ville verkligen inte, men det var som nån annan tog över min kropp och tvingade mig. Och jag tänkte hela tiden i drömmen att jag måste berätta för Kenneth så fort jag träffar honom.. Det var hur hemskt som helst. Hur kan jag drömma sådana hemska drömmar? Jag skulle aldrig någonsin få för mig att vara otrogen, det är verkligen det absolut värsta som finns. Om man blir intresserad av en annan kille, kan man väl ha mage nog att göra slut med den gamla innan man gör något med den nya..!? Jag skulle bli så otroligt ledsen om Kenneth hade gjort något sådant. Inte för att jag tror att jag har någonting att oroa mig för men. Jag kommer iallafall aldrig vara otrogen mot Kenneth och jag kommer aldrig någonsin bli intresserad av en annan kille. Jag bara vet det. Kenneth är den enda för mig och jag är så otroligt kär i honom. Vi är menade för varandra, gjorda för varandra och jag är övertygad om att han känner likadant. Han är så underbar. Han har inte en enda negativ sida, och det är inte bara något jag säger. Han har inte en enda dålig egenskap. Det är sant! Han fäller till och med ner toalettringen efter sig ;) Han är helt perfekt. Älskar dig så mycket älskling <333

Dagen idag har potential att bli väldigt stressig men också väldigt bra. Jag gick upp i tid imorse så jag har gjort fint i hela lägenheten nu. Plockat, fixat och donat. Diskat all disk mm. Kenneth borde komma hem ifrån jobbet när som helst nu och sen ska vi till maxi och veckohandla med hans mamma. Hon kommer antagligen komma upp och hälsa på oss innan eller efter med, för vi ska få två adventsljusstakar och en dörrkrans av henne. Sen kanske hon vill se hur fint det blev med alla krukväxter? Sen ska det hinnas lagas mat och städas lite innan träningen ikväll. Jag ska kanske iväg på box med Sissi halv sju men nu visste hon inte om hon hann det. Så vi får se. Men fotbollsträning blir det iaf! Ser fram emot detta :) Just det ja, var ju och tränade på hälso igår med, det kanske jag ska nämna några rader om. Var på core-intervall. Riktigt roligt pass faktiskt. Ganska jobbigt men inte mördande. Var väldigt mycket balans och smidighet i passet, något som jag verkligen behöver träna upp. Sen var det även styrka och kondition med, ett komplett pass helt enkelt! Tydligen det passet som ska ge mest resultat också :) Så det kommer jag försöka gå på ofta i fortsättningen! Fina nya lokaler har vi fått på hälso med, sånt är alltid roligt!!

Men vad tycker ni om mina drömmar och drömmar i allmänhet? Någon där
ute som är en hejare på drömtydning..? Och vad tycker ni om otrohet?
Har ni vart otrogna eller blivit utsatta för det?


Nu kom min älskling så nu ska jag pussas! Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Usch vilka hemska drömmar! Ska bli spännande att se hur det kommer att se ut med adventljusstakarna också. Jag kan komma upp i morgon och titta på det innan jobbet. Puss puss:D

2008-11-27 @ 13:51:54
Postat av: Cristel

härligt ! och tusen tack ! kram

2008-11-27 @ 14:00:32
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe tack gumman:) Hoppas jag blir bättre snart!

Jag skulel nog säga att jag gillade den förra mer, men båda är bra och den nya kanske snäppet bättre!:)



Om du googlar drömtydning kommer det upp många bra sidor som man kan ta hjälp av för att tyda drömmar!:)

2008-11-27 @ 14:25:32
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Johanna WP

Tack snälla du :)

2008-11-27 @ 14:33:18
URL: http://ilky.blogg.se/
Postat av: Vilma

sv: min dag har också varit bra.

2008-11-27 @ 16:59:17
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: Malin

Uscha sicka läskiga drömmar =S Hatar när man drömmer sånna saker, särskilt när man inte har en aning om varför. Är ju en sak om man sett en film där se går runt och mördar folk men om man inte har det??? Kneeeeepigt! Drömmar i allmänhet är väldigt knepiga måste jag säga =P Ska meddela om jag kommer ihåg några knäppa så du inte behöver känna dig ensam =P =P Hoppas allt är bra annars!!! Kram

2008-11-27 @ 17:42:13
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Ida

Tack så mycket :D

Jo då det är bra med mig, hur är det med dig dåå ?

2008-11-27 @ 18:23:11
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Thérèse

Såg att du hade kikat in i min blogg. Trevligt!! hur hittade du till mig?

2008-11-27 @ 22:53:27
URL: http://www.theresesjosten.se
Postat av: Anton

Kan ingenting om drömtydning, tyvärr, men vet hur det är att bli utsatt för otrohet. Det gör så ONT! Hoppas du slipper utsättas för den erfarenheten i verkligheten, och att du inte låter någon annan göra det heller.

2008-11-27 @ 23:57:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Anton

http://bedragen.wordpress.com skulle det vara, och ingen annat :o)

2008-11-27 @ 23:58:39
URL: http://bedragen.wordpress.com
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

Sv: Tack så mycket! Vad trevligt att höra!!! :D



Ha en trevlig fredag!!

2008-11-28 @ 10:06:06
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0