Hemma i Lövhult

Idag har jag vart hemma hos mina föräldrar hela dagen och slagit in julklappar till Kenneth, riktigt roligt :) Tio stycken har det hunnit bli än så länge men jag ska köpa minst två till iaf. Haha, han kommer bli bortskämd min älskling. Men det gör inget, älskar att skämma bort honom så! Sofia, vår söta granne har också varit nere och hjälpt till. Hon är den sötaste tjejen som finns. Helt klart världens goaste fyraåring! Hon klänger och pussas hela tiden och idag sa hon till och med att hon älskar mig. Det var första gången, så sött :) Älskar dig med Sofia! Snart ska jag bege mig hem till "storstaden Alingsås" igen och antagligen blogga lite mer. Kan inte skriva på den här datorn förstår ni, jag är inte direkt vän med tangenterna! Men först - en liten lista:

SKOLA/JOBB
[  ] Jag studerar.
[X] Jag jobbar.
[  ] Jag är arbetslös.
[X] Jag har tagit studenten.
[X] Jag har fullständiga betyg efter gymnasiet.
[  ] Jag har somnat i skolan/jobbet.
[X] Jag har vart sjukskriven i mer än en månad.
[X] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.
[  ] Jag har fått sparken.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv: okej, gött! :D

nej jag mår prima. du själv? :)

2008-11-20 @ 21:31:34
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja, det var supergott med tacos! :)

2008-11-20 @ 23:38:00
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: daniella

jo skit kul att dom äntligen kommer å tapetserar om! klart de blir bilder när de eklart. både före å efter bilder. jo de är väl ganska okej med mej. bara att jag vaknade vid kl 5 imorses av att jag hade huvudvärk å den vill inte ge sej! hur e de med dej?

2008-11-21 @ 08:24:43
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0