För lite tid..

Ja, tiden bara flyger iväg. Det är inte klokt hur den kan försvinna så fort. Det bara svischar till och så är ännu en dag till ända, helt galet. Just nu har jag några minuter över mellan tandläkaren, julstökandet, jobbet och allt annat som ska fixas och donas idag och då tänkte jag passa på att skriva ett litet inlägg. Antagligen blir det det sista innan måndag men jobbar man hela helgen så gör man. Har varken tid eller lust att blogga varelse innan eller efter jobbet. Går hemifrån ca tio på morgonen och kommer hem vid tolv. Det är ganska långa dagar och då försöker man ta till vara på den lilla tiden hemma på ett bättre sätt, så är det. Och det är samma sak under veckorna, tiden bara försvinner. Vet inte vart den tar vägen. Har massor med olika saker inplanerat varje dag. Träningar, julklappshandlande, kvalitetstid med Kenneth (hihi), städning, matlagning osv. Dessutom har jag massor med söta kommentarer som jag vill svara på här på bloggen! Men har inte riktigt hunnit, förlåt ni söta. Ska verkligen försöka bättra mig. Jag lovar. Hinner inte svara på dem idag heller tyvärr så ni får vänta tills på måndag när jag har gott om tid igen :)

Vad har då hänt idag? Jag vaknade tidigt, hade ställt klockan på halv nio för min söta mamma skulle komma hit och julstöka lite :) Hon tog bland annat med sig lite tomtar och julsaker hemifrån eftersom jag och Kenneth inte har så mycket att hänga i granen än. Hihi, där var jag lite rolig.. Tjugo över elva hade jag tid hos tandläkaren. Skulle få min nya bettskena och laga ett hål av mina två hål denna gången, men det slutade med att jag fick lagat bägge två! Jag var tydligen så duktig och eftersom jag kom lite tidigt så hade vi tid över. Så nu sitter jag här hemma med en helt bedövad överkäke. Hålen var ju på varsin sida så jag fick otroligt mycket bedövning. Haha. Var riktigt roligt att vara hos tandläkaren idag. Jag har världens bästa så det är kanske inte så konstigt att jag trivs! Benosh heter hon, jätteung tjej med världens största leende och jättefina bruna ögon. Jag är liiite avundsjuk må jag säga. Hon är hursomhelst världens goaste tjej, så pigg och glad. Även min tandsköterska är väldigt käck och trevlig :) Dom skrattade gott åt mig idag när jag satt med båda mina bettskenor i munnen, helt bedövad. Dom tyckte jag såg smått onykter ut och undrade om de hade gett mig för mycket bedövning.. Roligt var va det var. Men det var inte bara en positiv upplevelse. Inte för min plånbok iaf, 3300 kronor fattigare är jag nu, men det är det såklart värt. Skönt att få det gjort, känns bra att slippa komma tillbaka i januari för att laga nästa hål liksom. Efter tandläkaren har jag och mamma fixat i lägenheten och nu ska jag snart åka iväg till jobbet. Hoppas Kenneth hinner komma hem innan vi åker annars får jag inte träffa honom på hela dagen :(

Förresten! Tränade fotboll igår precis som vanligt och det var HUR KUL SOM HELST! Gick jättebra för min egen del faktiskt och för alla andra också för den delen. Vi spelade riktigt, riktigt bra! Skoj!

Nu ska jag umgås med mina söta mamma igen. Ha det bra allesammans!


Bjuder på ett kort på världens bästa föräldrar! Älskar er! <33

Kommentarer
Postat av: Korven

helt galet hur fort tiden går..

2008-11-28 @ 14:33:53
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: världens bästa farbror

hej mitt lilla hjärta. Nu har jag varit inne på Din blogg. Hoppas allt är väl med världens bästa brorsdotter.

Kramizar från Din Farbror

2008-11-28 @ 14:58:06
Postat av: Sofie

2008-11-28 @ 15:59:33
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

hihi, då har nog vi samma tandläkare!

hon är så himla vacker :o

pusspuss

2008-11-28 @ 16:00:43
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/
Postat av: Öfversten

2008-11-28 @ 18:34:01
Postat av: Öfversten

Söta lilla du!

Det är så mysigt att läsa din

blogg. Hoppas att du jobbar på

söndag, för då får jag krama dig=)

Massa pussar O kramar

Emma

2008-11-28 @ 18:35:52
Postat av: Mamsen

Vi älskar dej också! Pussar och kramar

2008-12-01 @ 10:46:59
Postat av: Anonym

Ja,jag vart helt chockad men fin gest. Må så gott

2008-12-01 @ 13:49:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0