Dags för en ny lista

Japp, nu var det dags för en ny lista. Roligare kan man kanske ha en fredagkväll men så här kan det vara ibland. Kenneth kom hem ifrån mötet vid kvart i åtta tiden och sen dess har vi haft en riktigt mysig kväll. Kollat på Idol bland annat, det första, hela Idol-avsnittet vi har sett ihop. Och det var faktiskt bra idag! Helt rätt att Lars åkte ut oxå! Var ganska trött på han vid det här laget.. Hursomhelst. Mysigt var ordet. Vi har pussats och kramats och ätit massor med glass. Gammaldags vanilj, hallon och chokladsås. Mmm :)  Nu är klockan tjugo över elva och min älskling har däckat i soffan sen ett bra tag tillbaka. Försökte hålla honom vaken en stund men jag gav upp till sist. Jag förstår att han är trött, han har vart igång sen klockan sex imorse och sprungit i över 100 trappuppgångar (han jobbar ju som brevbärare) men jag kan ändå inte hjälpa att jag blir lite besviken när han somnar ändå. Vill ju umgås med honom. Menmen, nu har jag fått diskat all disk som vi har använt under dagen och vart duktig iaf. Många inlägg idag med känner jag. Så kan det vara ibland. NU - listan: 

FAMILJ
[X] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[  ] Jag har rymt hemifrån.
[X] Jag har bott på samma ställe hela min uppväxt.
[X] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[  ] Jag har ett syskon som är under tio år.
[X] Jag vill ha barn någon dag.
[  ] Jag har barn.
[  ] Jag har varit gravid.
[X] Jag vill gifta mig någon dag.
[  ] Jag är gift.
[  ] Jag är förlovad.
[X] Jag anser att jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: cathrine

Hm.. det där med att rymma hemifrån får vi nog ta och fixa ;)

2008-11-12 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0