Vilken härlig vinst!!!

Japp vi spelade match igår, hemma mot Borgstena, och vi vann med 1-0! Helt underbart! Lisa avgjorde precis i slutsekunderna, så det var en nervpirrare som hette duga. Men otroligt härligt att vi inte ger upp utan fortsätter spela bra fotboll och skapa chanser trots en hel del otur :) Hur som helst, det var riktigt roligt att komma tillbaka efter en månads ofrivilligt uppehåll kan jag ju säga!! Men jag måste erkänna att det känns att det var ett tag sen man spelade. Hihi. Och att sen köra igång på match och spela 90 minuter det känns vill jag lova. Har en onådig träningsvärk i precis hela kroppen idag och två saftiga skavsår på mina hälar men det är sånt man får ta! Är bara så roligt att vara gång igen, har verkligen saknat fotbollen! Blev ganska nöjd med min egen insats igår med, gjorde en del fina passningar men jag tog helt slut i andra halvlek. Orkade knappt stå på benen och dom ville inte det jag ville, men vad gör det när man har sådana underbara lagkamrater!?! :) En stor eloge till de tre F15 tjejerna som var med oss igår med och som gjorde en kanonmatch allihop, riktigt skoj att ha er med!! :D :D

ÄLSKAR MITT FINA LAG, VI ÄR BÄST!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Grattis! Ni är bäst! Kanon-match.. Pussar

2009-03-30 @ 17:29:31
Postat av: Lina

Vi var gryma!! :)

2009-03-31 @ 10:53:07
Postat av: Sofie

wiie, heja hemsjö!

2009-03-31 @ 15:22:07
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0