Vårstädning!

Japp, idag har vi vart riktigt duktiga jag och Kenneth! Vi har nämligen storstädat hela vår lägenhet idag nu på morgonen! Är verkligen jätteskönt nu när det är klart. Hela lägenheten doftar friskt och solen skiner utanför fönstret. Känner mig riktigt motiverad att gräva ner mig i engelskaböckerna nu. Inte? Nej, inte alls faktiskt. Hade hellre tagit en långpromenad i vårsolen och underhållt solbrännan men vad ska man göra. Plugget måste bli gjort, jag börjar bli faktiskt bli lite stressad nu. Men det är hursomhelst betydligt lättare och skönare och plugga när det är så rent och snyggt omkring sig :) Vi har till och med dammat vintrinskåpet och dammsugit soffan. Helt underbart. 

Det kan man kalla vårstädning på hög nivå!! :)  

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad duktiga ni är! Önskar jag hade den energin:( men den kanske infinner sig snart:) Pussar o kramar

2009-03-25 @ 10:03:05
Postat av: Emmelie

Tack för promenaden!

Jag har redan varit ute o gått en timma nu på morgonen, så då kunde du hängt på.

E dock så trött nu, varit uppe sen sex!

2009-03-25 @ 10:50:05
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: TV3.se Tony

hejjj! kanon snygg blagg, bra tips att dammsuga ur soffan!

ska ta tag i stäningen nu med!

ha de gott kram

2009-03-27 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0