Ny dag, nya möjligheter.

Jag måste erkänna att det känns lite bättre angående plugget idag. Men jag har fortfarande bara skrivit en halv (ganska kass) sida och inte kommit igång idag än. Men det har jag bestämt mig för att göra. Hade ett litet break i lördags, blev så ledsen så jag bara grät och Kenneth fick trösta. Tur att jag har honom, han kan få mig lugn och få mig att skratta efter bara några minuter. Så nu, efter en hel del peppning ifrån min älskling, så känns det som om jag faktiskt kommer klara det. Måste bara komma igång ordentligt, sen flyter det mesta på av sig själv. Kenneth har lovat att hjälpa mig när han kommer hem ifrån skolan idag med så det känns skönt. Får väl se hur dagen utvecklar sig.

Helgen har iallfall varit helt underbar. Match igår, som ni kan läsa om i inlägget här under, och sen var vi på middag och födelsedagsfirande hos Annkie och Stig (grattis igen svärfar!). Fredagen och lördagen var bästa på länge. Laga mat, titta på film och bara umgås med älsklingen är det bästa som finns :)




Jag älskar dig väldigt mycket Kenneth.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Allt kommer att gå fint fint med engelskan! Ha det så kul på konserten med Jill Jonsson: Pussar

2009-03-30 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0