Går inte att ladda upp bilder :/

Är det bara jag som upplever att blogg.se är fruktansvärt segt nu? Jag hoppas att det är den sidan som är dum iallafall, för annars är det något fel på vår datorn..? Är lite orolig över detta. Försöker lägga upp lite kort ifrån Thailand men det fungerar bara inte. Jättetrist. Men men, får hoppas det kommer igång snart.

Hursomhelst, jag kan passa på att berätta vad min dag har och kommer att handla om. Gick upp med Kenneth imorse och åt frukost tillsammans. Lika mysigt som vanligt :) Sen tog Kenneth åttatåget till skolan och jag började fixa lite i lägenheten. Vid nio tog jag en promenad till vårdcentralen i det fina och underbara vårvädret och lämnade in ett prov åt Kenneth, hans mage är ju fortfarande inte bra :( Sen dess har jag vikt in alla nytvättade kläder i garderoberna (hade tre överfulla ikeakassar ifrån Thailand mm), vattnat alla blommorna, slängt alla tidningar (jättetungt!) och nu ska jag diska all disk. Känner mig riktigt duktig idag. Alltid kul att överraska Kenneth med att göra fint i lägenheten när han som minst anar det. Försäkrade honom att jag inte skulle hinna fixa något idag och att vi skulle fixa allt ihop tillsammans ikväll... Hihi. Så gud nåde honom om han inte märker nåt nu!! Jag skulle egentligen gått in till stan idag med och sökt jobb men nu hittar jag inte mina cv som jag hade skrivit ut och gjort iordning >.< Så typiskt. Orkar inte skriva ut och göra om allt nu så det får väl bli imorgon istället.

Idag har jag nämligen ett fullspäckat schema. För förutom jobbsökandet har jag massor med planer. Ska in till Gbg och gå på bio med min älskling i eftermiddag. Ska se Män som hatar kvinnor i VIP-salongen i Bergakungen. Ska bli kul eftersom vi båda har läst boken och vi har hört att filmen ska va riktigt bra! Dessutom är det första gången vi ska kolla i VIP:en :) Bion börjar halv sex så jag tar halv fyra tåget in. Innan dess ska jag gå in till stan och lämna tillbaka några böcker som jag har lånat på biblioteket och så ska jag lämna in engångs-undervattens-kameran för framkallning. Och så ska jag göra iordning lägenheten som sagt. Hade även tänkt blogga om Thailand och plugga engelska men det får stå tillbaka båda två tyvärr. Ska iaf ha med mig engelskaboken på tåget så jag får pluggat lite. Kontentan av det hela är att jag faktiskt inte har tid med att sitta här mer! Detta inlägget har tagit alldeles för lång tid att skriva på grund av mina totalt ohanterbara men gudomligt snygga akrylnaglar som jag gjorde i Thailand. Haha, har fortfarande inte lärt mig skriva med dom. Men nu kan jag iaf knäppa byxorna själv ;) Det är inte lätt när det är svårt vet ni.

Ska bara nämna att vi åt en himmelsk god räkmacka på Heaven 23 igår. (Ja, jag vet att jag har använt det skämtet förut men tycker det är förbannat bra ;)) Hihi. Väldigt trevligt var det iallafall, fick firat Stefan ordentligt och stämningen var på topp. Nu ska jag sätta fart. Ha det bra allihop och glöm inte att kommentera, kommentarer gör mig glad! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi får se om de blir träning imon. men de beror på, men antagligen.

solning vet jag inte om jag hinner med..

puss

2009-03-23 @ 13:18:38
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mary

Filmen är verkligen asbra :)

2009-03-23 @ 14:58:24
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Mamsen

Hoppas filmen va bra igår? Höres idag? Puss o kram

2009-03-24 @ 10:37:11
Postat av: Lina

När kommer du tillbaka till träningen?? :)

2009-03-26 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0