Riktigt rolig fotbollsträning!!

Ja, det var verkligen hur kul som helst på träningen idag!! Lagen var jämna och alla var riktigt taggade och gjorde verkligen sitt bästa. Sånt är alltid roligt. Känns underbart att ha börjat träna fotboll igen "på allvar", har ju inte kunnat det på grund av Liseberg de senaste åren. Har verkligen saknat det. Nu tränar vi fyra gånger i veckan och det är så kul! Vi är många fler på träningarna nu än vad vi var förra året. I måndags till exempel var vi femton tjejer! Och då var tre, fyra av dom som brukar vara med på allt, inte där. Väldigt skoj :)

Nu ska jag snart krypa ner till min älskling, han ligger redan och sover sötnosen där. Väckte han när jag kom hem ifrån träningen (strax innan tio) för att säga godnatt osv, han brukar vilja det särskilt när han går och lägger sig så tidigt. Han brukar somna om igen efter två sekunder men det gjorde han tydligen inte idag. Efter jag hade duschat och gjort mig iordning (ca en timme senare) hade han fortfarande inte somnat och var ganska upprörd över detta. Då la jag mig jämte honom, pussade honom i nacken och pillade honom i håret tills både han och min arm somnade :) Han somnade bara efter nån minut, högst två. Är så underbart att kunna hjälpa någon på det sättet. Är så underbart att få honom att somna så lätt, att ha den effekten på en annan människa. Jag älskar det verkligen. Känns som om jag gör skillnad och betyder något för honom :) Fortsatte ett bra tag efteråt bara för att det kändes så bra, var så lycklig när jag låg där och lyssnade på hans lugna andetag. Gud vad jag älskar den killen.

Så vad gör jag då här? Var bara tvungen och kolla om min design var klar, kunde inte koppla av för jag var så fruktansvärt nyfiken. Hihi. Men det var den tyvärr inte så ni, liksom jag, får vänta ett tag till.

Imorgon blir det plugg på dagen och på kvällen ska jag hem till Linda Pihlblad för en riktigt myskväll. Film och tacos utlovas. Ska bli myys. Kenneth ska på sin första sittning med skolan, avslutningen för dessa två inledningsveckor. Vi kommer nog få en topppenkväll båda två :) :) Med det tackar jag för mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0