Onsdag och vackert väder

Japp, idag borde man inte sitta inne och uggla. Solen skiner utomhus och temperaturen ligger på ca -4 grader. Friskt och gott!! Så idag blir det en liten promenad, ska till Nolhagaparken med Sissi och Lukas om ett tag :) Sen blir det antagligen träning ikväll med. Antingen core-intervall eller spinning. Nu ska det sättas igång på allvar!! Känns som om det kommer bli en riktigt bra dag idag :)

Igår var vi hemma hos Annkie och Stig på årets kalkonmiddag. Det innebär att det var nästan exakt ett år sen jag träffade Annkie och Stig för första gången. Känns som om det var ännu längre sen. Tycker jag har lärt känna familjen Johansson ganska bra faktiskt och det är riktigt roligt!! Var riktigt trevligt igår med, härligt sällskap (vi var tre familjer, ca 15 pers) och mycket god mat!

Kort inlägg nu, återkommer senare med uppdatering om vad som har hänt under dagen. Ha det bra så länge! puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Asså, kunde du inte det på den andra? Jag vet inte när dansen börjar, var knappt där alls förra terminen så jag har ingen koll. Kanske står det på hemsidan annars vet säkert Stellan =)

2009-01-07 @ 13:27:12
URL: http://petaloflove.blogspot.com/
Postat av: Malin F

Mm, tror på det där med att komma hem! Fast å andra sidan så måste jag ta tag i jobb och sånt då...Får vänta och se ett tag hur det går frammåt. Är sjuk just nu så då känns allt jobbigt =) Chappen brukar vara sista helgen i juni, vet inte exakta datum och så men kolla deras hemsida så finns det säkert nåt om det där. Brukar vara samtidigt som ranch horse classic! =) Vore jättekul att åka ner några stycken! =D Ha det bra! Kramar

2009-01-07 @ 18:35:40
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Mamsen

Va trevligt att träffa Sissi och Lukas. Hoppas ni fick en härlig promenad. Puss :)

2009-01-07 @ 22:38:37
Postat av: Daniella

ja jag börjar få lite ordning på min lilla lägenhet nu *:)

jag köpte dom på öb. visst är dom fina?

2009-01-08 @ 10:53:44
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0