Bloggen bråkar med mig.

Ja, vi är inte direkt polare idag vi två. Min blogg verkar leva ett eget litet liv ibland, spännande för den, men jobbigt för mig. Tog ett tag innan jag fick publicerat föregående inlägg men det gick till sist. Har försökt bloggat i helgen också men det har bara inte gått. Varken publishme.se eller blogg.se's sidor har det gått att komma in på. Ett tag kom jag fram på blogg.se och skrev in min epost men sen tog det stopp. Har det krånglat för någon mer än mig..?? Hursomhelst - förlåt för inaktivitet. Tycker dock det har varit lite så det senaste. Många av de bloggarna jag är inne på dagligen är inte uppdaterade och kommentarer (som jag brukar få gott om) lyser med sin frånvaro. Bloggandet känns lite avslaget på något sätt, känns som luften har gått ur de flesta. Nåväl. Jag gnetar på. Tycker alldeles för mycket om att skriva för att ge upp bara för att gensvaret tryter. Sak samma, det är inte därför jag bloggar. Visst är det roligt att många läser min blogg, visst blir jag glad för alla kommentarer och självklart tycker jag det känns extra motiverande att skriva när det är många som läser. Men jag vet att ni fortfarande klickar er in på min sida iaf, antal besökande har inte minskat så drastiskt, det är ju skönt det. Vet att det är en hel del släkt och vänner som inte har en egen blogg som är inne och kikar ofta. Men ni får gärna ge er till känna, berätta vilka ni är så jag kan få en hum om vilka som läser om och följer mitt liv, sånt är alltid skoj :)

Vad har då hänt sen sist? Blondinbella har vart med i Let's Dance, det har väl knappast någon missat. Jag såg inte programmet, var och bowlade med några vänner, men har tittat på henne och några av de andra dansarna på nätet idag. Tyckte att hon var ganska bra faktiskt, men skuttade runt för mycket. Hon nästan hoppade stegen, så ska det ju inte vara. Är förresten bara en som verkligen dansar. Och det är Morgan Alling. Han dansar verkligen. Han har takt och känsla för dansen, inte bara i benen utan i hela kroppen. Höfterna, axlarna, allt. Underbart roligt att se! Att han sen är en riktig favorit till mig, sen barnprogrammet Tippen (Någon som kommer ihåg det fantastiska programmet..?!) kanske gör att jag spär på lite extra. Men grym var han iallafall, och klart bäst av de som dansade. Även Laila och Magdalena var duktiga!! Gillar Daniel da Silva starkt med. För att se hela programmet i repris kan ni klicka här. Det ligger dock bara ute en vecka efter det att programmet sänds, så kika in snarast :)

Men vad har jag gjort? Idag har jag vart i skolan (japp, det är sant!!), närmare bestämt på Utbildningens Hus här i Alingsås. Jag ska ju börja läsa eng B på komvux. Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Skönt att göra någon nytta iallafall. Ska även till vårdcentralen idag och kolla upp mitt öra, är väl antagligen så att jag har blivit sjuk - igen. Misstänker öroninflammation men vi får se. Vill verkligen inte mer nu, kan jag inte bara få vara frisk..? Helgen som var har varit underbar. Mycket mys med älskling (tacos o film bl.a.), pusslande mm. Vi har pusslat klart det pusslet jag fick av Kenneth nu med så nu har jag abstinens igen. Hihi. Har även vart och bowlat med tjejerna och haft Kenneths föräldrar här på filmvisning. Mycket trevligt. Nu ska jag hjälpa min älskling med maten. Är lite stressad. Hörs snart igen! 

Kommentarer
Postat av: Malin F

Hej där! Sorry om man vart dålig på att kommentera! =P Jaaa, jag minns tippen!!! Kan inte direkt säga att jag kommer ihåg allt med en hel del! =D Minns att jag gillade det!!! Vill också titta på Let's dance!!!! =( Går dock inte för jag är utanför sverige.....Kan bara se klippen från danserna men vill ju se David och Juryn, det är ju de som gör programmet =P Vad är let's dance utan ett "men"?!! Hahah! Jaja, hoppas allt går bra med örat och att du slipper bli sjuk! Ha det! Kramar!

2009-01-12 @ 16:12:43
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Jenny

Blondinbella, usch ja! Hehe, hon körde alla chanser till gillande hos mig när hon yttrade det där om att "Herregud, 18-åringar dansar väll inte pardans?!"(eller nått liknande) Jösses, snacka om fördomsfullt... eller hur? Hoppas på att hon torskar redan i nästa program..

2009-01-12 @ 18:52:19
URL: http://petaloflove.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Ja det är ett bra tips :) just nu läser jag psykologi och småföretagande, sen blir det en hel del till fram till i maj, när terminen slutar. Vad roligt att du kommit igång med pluggandet du med. krya på dig, med örat och allt, pröva att spruta öronen, fick jag alltid tips om när jag hade mest krångel med öronen. Koksalt, eller med revaxin(?) tror det ska heta så, allt är bättre än öron ont.



Nu ska jag göra yoga :) Pusspuss

2009-01-13 @ 13:00:05
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart det är okej :)

2009-01-13 @ 13:54:11
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Aha, najs =)

Jodå det är bra med mig. Äntligen fått Niklas att lova att gå på buggkurs =D Tog bara ett år -.-' Hur är det med dig?

2009-01-13 @ 17:41:20
URL: http://petaloflove.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Gissa vem som lyssnar på dig ;)

2009-01-14 @ 05:36:37
URL: http://noyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0