Fredagsplaner.

Vilken rolig träning det var igår!! Vi var inte jättemånga, tio eller elva tror jag men ack vad vi kämpade!! Spelade verkligen jättebra :D Fick inte ont i magen direkt heller, väldigt skönt det. Riktigt kul också att systrarna Kempe var på träningen igår med och jag måste ge dom varsin eloge! Dom var grymma båda två! Märktes knappt att de hade vart borta alls, men jag antar att om man har tekniken och "tänket" så är det mycket lättare att komma tillbaka. Konditionen är ju faktiskt lättare att träna upp :) Riktigt skoj att ni var med iallafall! Jag har saknat er! :)

Idag ska jag in till stan (Göteborg) och träffa Kenneth vid tolv-tiden. Han slutar tidigt idag så vi tänkte ha en riktigt heldag i stan :) Äta på Jensen's, shoppa lite mm. Tänkte kolla på en ny digitalkamera lagom till Thailand bland annat. Min gamla spillde ju Sissis son Lukas ner med vin på juldagen så man kan inte använda zoomen längre. Så det behövs en ny! Blir antagligen en Canon Ixus till, älskade ju verkligen min gamla kamera. Tänkte även kolla på nya hörlurar till min Ipod, underkläder till oss båda mm. Ska även kolla om Kenneths armband finns kvar och i så fall köpa ett likadant. Håll tummarna för att det finns!!

Ikväll blir det mys och filmkväll här hemma hos oss med Zandra och Josefine. Två underbart härliga tjejer ifrån Liseberg :) Förhoppningsvis får vi sällskap utav söta Emma med, men det är tyvärr inte säkert än. Men hoppas, hoppas! Inte samma sak utan vår Öfverste! (Också en helt underbar tjej ifrån Liseberg skall tilläggas) :) Kenneth planerar att fly huset, kanske inte jätteskoj att sitta här med fyra galna tjejer en hel kväll så han ska hem till sina föräldrar och passa på att plugga ordentligt hela kvällen. Strongt att plugga en fredagkväll sådär!

Nu ska jag stressa vidare, har en del att stå i innan jag åker ner. Plocka iordning i lägenheten, slänga våra julstjärnor (som har vart helt döda i nåra veckor nu) och diska. Sen blir det elva-tåget till Gbg. Ha det bra allesammans så hörs vi imorgon igen :)

        Canon Digital IXUS 90 IS  

Några av dagens fynd måntro..!?!


Kommentarer
Postat av: Joss

Ska bli så mys ikväll min kära! Vi trillar in vid halv 7, så var redo! ;)

2009-02-06 @ 10:14:28
URL: http://joseliten.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Men Liseberg är väl kul, man får ju verkligen frisk luft varje dag!!

Fast det kanske inte är ett framtids jobb...



Allt är fint med mig!

Klart du kan kopiera videon!!

Ha en bra helg!

Kramar

2009-02-07 @ 09:00:06
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0