Tisdag och fem dagar kvar.

Japp, nu är vi snart i Thailand. Har egentligen inte så mycket mer att skriva än så. Dagen kommer mestadels bestå av plugg och packning. Hela lägenheten ser om som ett bombnedslag just nu, det är kläder, skor och väskor överallt eftersom jag inte har en aning om vad jag ska ha med mig. Usch, tycker verkligen inte om att packa. Jag är inte bra på det. Jag mår inte bra av det. Tycker det är så fruktansvärt jobbigt. Trots att mina garderober (yes, plural!) är överfulla med kläder så har jag INGENTING att ta på mig. Hur kan det vara så?! Är det ett kvinnligt fenomen kanske?

Gårdagen var bra. Träningen var superkul och på dagen umgicks jag med mina kära mamma. Fick gjort några ärenden, köpt ett par chinos att ha på flyget till Thailand mm. Kenneth var i skolan hela dagen. Annars hände inte så mycket. Har inte mycket mer att berätta. Inte ett jättepositivt inlägg idag känner jag. Kan inte sätta fingret på varför riktigt men jag känner mig så otroligt stressad. Har massor med saker att hinna med innan vi åker på söndag: Packa, ändra cv:et, söka jobb, fixa mina arbetsintyg i en snygg mapp, göra engelskan, träna, försöka hinna äta lunch med Emelie, träffa Olle och Malin på fredag, kolla på buggtävlingen i Nolhaga på lördag, träna igen osv osv. Och sen får vi se om jag orkar/hinner pallra mig ner till buggen idag. Hade ju behövt köpa förköpsbiljetter till buggtävlingen på lördag men vi får se. Nu ska jag sätta mig med engelskan igen. Bokredovisning imorgon :/ Ha det bra allihop.

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Vad skoj med Thailand!!

Hur länge blir du borta??

Är det bara du å sambon som åker??

Kramar

2009-02-24 @ 09:06:21
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0