Ny design och jag fullkomligt älskar den!

Hej alla glada! Förlåt, jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag men det har varit ett helt medvetet val. Har nämligen hållt på och filat på min nya design tillsammans med Sussie (som har gjort den efter en mall ifrån mig) så jag har haft fullt upp och dessutom har det inte kännts så lockande att skriva i den gamla. Hihi, men nu är jag alltså tillbaka med full kraft, mer taggad än någonsin. Kan knappt vänta med att sätta igång :)

Jo, designen. Jag måste överösa Sussie med beröm. Hon förtjänar att bada i det så duktig som hon är!! Hon är så otroligt grym. Verkligen världsbäst på att göra designer! Att hon dessutom står ut med mig och mina ändringar hela tiden är inte dåligt det heller. Jag är så petig, men när jag "gör" en design så vill jag ju att den ska bli precis som jag har tänkt mig. Jag har ju min bild klar i huvudet. Så tusen tack för att du har stått ut med mig gumman! Är så himla glad att just du gör mina designer!! :) Tycker om dig vännen. Kika gärna in i hennes blogg med, den är ursnygg och väl värt ett besök. Så det så. Tack även till min underbara vän Linda Pihlblad som har tagit alla tre naturbilderna i headern och låter mig låna dom. Du tar så fina kort gumman. Är otroligt tacksam :) 

Idag blir det plugg, plugg och åter plugg. Har en hel hög med engelskauppgifter att ta tag i. Nej, så illa är det kanske inte men ändå. Min älskling gör sin första praktikdag idag med, på Drottning Silvias barnsjukhus i Göteborg. Önskar han all lycka till då han inte är världens kryaste idag, han är jättförkyld stackaren, men jag är övertygad om att det kommer gå som en dans ändå :) Sen ska jag väl berätta att Mats, min chef ifrån Liseberg, ringde mig alldeles nyss och frågade om jag kunde komma ner och prata med honom och Patrik någon dag nu snart. Så jag ska ner dit på måndag vid halv elva. Det lustiga var att han inte ville berätta riktigt vad det gällde. Någonting om utbildning var det iallafall. Så det ska bli spännande. Alltid skoj med överraskningar :) Hursomhelst. Jag skriver ett inlägg senare idag och sammanfattar helgen som varit. Tills dess får ni ha det så bra allesammans. Kram på er!   

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Tack tack:) Gizmo är Chihuahua, Papillon, Yorkshireterrier och Toy Pudel!:)

Tack, ska ta hand om honom så han blir frisk!

2009-02-03 @ 13:23:26
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Malin F

Hej där! Vad fin den nya designen blev =D Alltid kul att kunna fräsch upp lite på sin blogg! Bra med uppdatering också! Kikar in så gott som varje dag för att se om du skrivit! =) Hoppas allt är bra där hemma! Kramar!!!

2009-02-03 @ 16:59:22
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Emely

Tack! :) Och detsamma, designen var super snygg!

2009-02-03 @ 17:49:28
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Postat av: E

WOW vilken bra praktikplats, lät skoj. Må gott

2009-02-03 @ 23:40:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0