Nedräkningen har börjat!

Japp, nu är det inte långt kvar tills vi åker till Thailand. Det är faktiskt mindre än två veckor kvar nu, 12 dagar om man ska vara exakt. Shit va fort tiden har gått det sista! Och jag har inte ens börjat packa än, känner att resfebern kommer smygande nu.. Hursomhelst. Det ska bli helt fantastiskt underbart skönt!! Längtar så :) Så idag har jag och min älskling vart på Elgiganten här i stan och köpt en sprillans ny digitalkamera som vi kan ha med oss på resan. Den är verkligen jättefin, hur snygg som helst! Köpte den av Kenneths bror, fick lite rabatt av honom med, så tusen tack Stefan - du är en klippa! Behövde ju verkligen en ny, min blev ju förstörd i julas när Sissis son råkade stöta till/putta ut ett helt glas vin över den :/ Så zoomen fungerade inte längre. Lite synd för jag älskade verkligen min gamla, den var jättebra, men jag kan tänka mig att den nya är ännu bättre. Eller det är klart den är. Köpte ju en likadan som min gamla fast en nyare modell, nämligen: Canon Ixus 80 IS caramellfärgad. I love it.

Köpte även nya hörlurar till min ipod så nu är vi helt förberedda för den kommande Thailandresan! Vill att det ska vara den första mars imorgon! 








                       Visst är den snygg!?! ----->








Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack : )

Ja, det verkar vara många som letar efter just en sådan skjorta. Jag är glad att jag hann haffa den : )



Härligt med thailandsresa snart!

2009-02-17 @ 20:42:37
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Malin F

Åh vad härligt med sol och värme!!! Vill också åka iväg någonstans och bara sola och bada!!! =) Vilken fin kamera ni köpt föresten! Själv har man en svart och tråkig (fast å andra sidan väldigt bra =P ) kamera. Hoppas allt är bra! Hör av mig när jag är hemma! Kommer på fredag =D Yay! Kram

2009-02-17 @ 21:06:09
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Jeanette

Hoppas ni får en underbar resa vännen! :)Krama

2009-02-17 @ 22:38:38
Postat av: Lina

Okej, den va inte rosa :) Det va nog jag som kollade lite för fort :)

2009-02-19 @ 11:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0