Lördagskväll med thailandsgänget :)

Japp, ikväll ska vi umgås med de resterande sex utav thailandsgänget som åker ner och firar mammas födelsedag nu i mars :) Det blir alltså jag och Kenneth, Kerstin och Rudi, Gunvor och Pelle och mamma och pappa. Ska bli trevligt! Är inte långt kvar tills vi åker nu! Längtar så. Ska äta lite gott och förhoppningsvis hinner vi titta lite på Melodifestivalen också. Om det är någon idé alls vill säga, Petra Mede som programledare och dessutom tror jag inte alls på det här nya sättet med röstningen.. Men vi får väl se hur det blir.

Hade en riktigt trevlig dag igår iallafall, var jättemysigt att gå i stan med älsklingen hela dagen och sen var det jätteskoj att ha Joss och Zandra på besök :) Vi måste ses oftare tjejer, helt klart. Nu ska jag diska och sen hämtar mamma oss vid kvart i fem. So long!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

DU HAR BLIVIT UTMANAD!

Öppna mappen "Mina bilder" (eller annan mapp där du förvarar dina bilder).Öppna sjätte mappen, och publicera sjätte bilden i den mappen. Skriv en kort beskrivning till bilden och länka till den som utmanat dig. Sänd sedan denna utmaningen till 3 vänner och länka till dem! Glöm inte att meddela dem du utmanat om att de är utmanade!

2009-02-08 @ 20:25:36
URL: http://petaloflove.blogspot.com/
Postat av: Mamsen

Vi hade en trevlig kväll med THailands gänget. Pussar

2009-02-08 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0