Jag har gjort det igen.

Japp, nu var det klippt igen. Jag har gjort det ödesdigra misstaget att dricka kaffe efter klockan 18:00 - igen. Då är det nästan helt kört för mig att överhuvudtaget somna samma kväll. Det är lögn att det inte ska gå alltså. Jag har nyligen insett att mina sömnproblem ibland kan hänga ihop med mitt kaffedrickande :/ Så nu sitter jag alltså här, ett x antal timmar senare än när jag gick och la mig (vilket var strax efter tio) och är fortfarande klarvaken. Jag har hunnit läsa 50 sidor i min engelskabok, nästan skrivit klart min summering på kapitel 3 i engelskan, börjat fila på mitt personliga brev till den KY-utbildningen jag ska söka till hösten och ändå kan jag inte sova. Så nu, när klockan är tjugo i två, fick jag äntligen makat mig upp ur sängen och Kenneths underbara, varma famn för att sätta mig och blogga lite. Det gör ont att behöva lämna sängen när jag ligger så gott där. Men mina tankar bara vimlar omkring som i världens karusell. Jag behöver inte ens anstränga mig för att tänka, det går av sig själv. Det går inte att stänga av dom och koppla av, det är stört omöjligt. Så nu vet ni det, om ni har dålig fantasi och behöver skriva någon uppsats eller liknande. Drick en kopp kaffe vid sju-tiden och gå och lägg er tidigt så ska ni få se på fantasi. Eller är det bara för mig det funkar..?? Jag vet inte. Tänka kan jag iallafall :/

Nu ska jag kika runt på lite olika bloggar i hopp om att bli trött så fort som möligt. Hoppas att alla mina trogna (och o-trogna?) läsare där ute sover gott i era varma sängar. Jag är grymt avundsjuk på er just nu ska ni veta. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0