Hem till morfar :)

Japp, dagen kommer alltså spenderas i Lövhult, hemma hos min morfar. Vi ska laga mat tillsammans, han ska lära mig hans paradrätt köttgrotta. Mm, vad gott det ska bli. Morfars köttgrotta är bland det godaste som finns :) Så dagen kommer nog bli mycket , mycket trevlig! Min morfar är en riktig krutgubbe, han fyller 84 i år men man kan lätt tro att han är 20 år yngre. Hemma så fixar han allt själv, lagar mat (han är en hejare i köket!), tvättar osv. Och på sommaren har han fullt upp i sitt växthus. Så pigg vill jag också vara när jag är såpass gammal! Så jag har världens bästa morfar, det är ett som är säkert :) Kul att han ser fram emot att jag ska komma så mycket med, vi träffas ju korta stundar ganska ofta men det var längesen jag var där en hel dag. Det måste jag bestämt göra oftare! Men nu måste jag springa! Mamma är nog redan här. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0