Håller tummarna för allt jag är värd!

Japp, för i precis detta nu sitter Kenneth och gör sin allra första tenta på läkarlinjen! Så här sitter jag och håller alla tummar jag kan :) Är så fruktansvärt nervös, tror jag är minst lika stirrig som Kenneth är just nu. Men jag vet att han har vart riktigt, riktigt nervös inför den här tentan. Det är så otroligt mycket han ska lära sig, ofantligt många latinska ord mm. Jag måste säga att jag är grymt imponerad av han och hans självdisciplin. Han har verkligen pluggat otroligt hårt, suttit flera timmar timmar om dagen och nu det sista så har han pluggat från tidig morgon till sen kväll. Och han har lärt sig massor. Så jag hoppas verkligen det går vägen idag. Jag vill att det ska gå!!! Så snälla, om det finns en gud däruppe, låt Kenneth komma hem glad och lättat ikväll. Är det någon som förtjänar det så är det han :) Kenneth, jag kommer alltid finnas här för dig, alltid stötta dig i vårt och torrt. Lycka till älskling, du fixar det här. Jag tror på dig.

Ska in till stan med mamma en sväng idag, äta på Thai Take Away och njuta av det fina vädret. Sen ska jag försöka komma på någon bra överraskning till min älskling ikväll. Jag ska iallafall städa hela lägenheten, diska all disk mm så att lägenheten skiner när han kommer hem. Den ser faktiskt hemsk ut just nu, vi brukar hålla betydligt bättre ordning än såhär. Så det ska jag göra och det vet jag att han kommer uppskatta! Sen får vi se vad mer jag kan hitta på.. Har lite idéer redan nu. Hihi. Nu ska jag borsta mitt hår så jag ser ut som folk igen. Vill bara, en sista gång, önska min älskling ett STORT LYCKA TILL! Jag vet att det kommer gå bra, du är ju min hjälte! Jag tror på dig Kenneth.

Älskar dig mest av allt!!! <33 <3333 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

du har fått inbjudan va? Puss

2009-02-27 @ 15:13:30
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

mja okej va bra. jodå de e bra förkyld som fan, känns som jag e på g o bli sjuk. sj då? resfeber? puss

2009-02-28 @ 08:50:56
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0