Fredag.

Japp, då var det fredag igen. Tiden går så sjukt fort nuförtiden, känns som om veckorna bara flyger fram. Nästa vecka har Kenneth redan sin första tenta och nästa söndag åker vi till Thailand. Herregud, tänk att det var över ett år sedan vi bokade den resan nu, och nu är vi snart där. Det ska bli helt underbart :)

Idag ska vi få främmat, Linda och Magnus kommer och hälsar på. Ska äta nåt gott, spela lite Uno och kanske kolla på Let's Dance. Låter som en perfekt fredag om ni frågar mig. Ska även hinna läsa ut min engelskabok, städa lite i lägenheten och gå och handla så nu börjar jag bli lite småstressad. Men det ska nog gå bra det här ;)

Just det ja. Var ju hos morfar hela dagen igår och lagade mat, köttgrotta. Hade verkligen jätteskoj och resultat blev riktigt bra! Det var jättegott om jag får säga det själv. Lägger antagligen in lite bilder ifrån gårdagen senare idag. Torsdagskvällen avslutades med fotbollsträning i Ingared precis som vanligt. Var riktigt skoj att spela igår!! Lennart hade med sig några prover på våra nya träningsoveraller(!) igår med så vi fick prova vilka storlekar vi skulle ha. Dom är helsvarta den här gången med vita gevär (heter det så?) på sidorna. Gryyymt snygga var dom iallafall! Längtar tills vi får dom :)

Sist men inte minst ska jag även passa på att tacka min kära lagkamrat och mittfältskollega Sofie för hälsningen hon skrev till mig i sin blogg. Blev verkligen superglad! Tusen tack för de fina orden, sånt värmer :) 

Kommentarer
Postat av: Sofie

så lite så vännen :D

2009-02-20 @ 14:39:53
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Du gjorde en jättegod köttgrotta. Kanon! Pussar:)

2009-02-22 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0