Fotbollsträning på is.

Nej jag har inte lagt fotbollsträningen på is, det skulle jag aldrig kunna göra. Det rubriken syftar på, är precis som det låter, fotbollsträningen igår var på is - bokstavligt talat. Man kunde lika gärna snörat på sig skridskorna och tränat konståkning, så halt var det. Men som tur var fanns det en liten yta i ena hörnet av planen som gick att springa på utan att bryta benen av sig, ca 10x20 meter. Så där sprang vi omkring i en och en halv timme. Under första halvan av träningen så haglade det, sen började det snöa. Det vräkte ner. Stora, tjocka, vita snöflingor. Tänk om det kunde snöa så den 24 december något år? Det gick knappt att se vart man sprang och fotbollarna blev riktiga snöbollar. Det var en upplevelse. Jag hade för en gångs skull smink på mig på träningen och såg därför ut som en riktig hårdrockare, jag var svart i hela ansiktet när jag kom hem. Både innan och efter träningen hade vi dessutom snöbollskrig. Haha, vilken träning. Det måste vart en syn för gudarna.

Idag ska jag plugga. Måste lära mig 800 glosor tills imorgon, låter tufft och det är det också. Men det ska nog gå vägen. Jag har ju världens bästa förhörare här hemma, Kenneth är en klippa. Och på tal om Kenneth så - Anton, du har helt rätt. Det är verkligen en fröjd för ögat att se Kenneth svänga sina lurviga. Han är het som få ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

800!? o.O Jisses, det var ingen dålig läxa...

2009-02-10 @ 20:56:36
URL: http://petaloflove.blogspot.com/
Postat av: daniella

jo de va meningen men sanna fick virus på sin dator så hon kunde inte fixa.. de va iaf nått konstogt som hände så de bblev inte av...

2009-02-11 @ 09:41:56
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Öfversten

Hoppas det gick bra med att lära sig alla glosor:)

Jobbigt värre!!! Saknar dig Evve-bus! Nu får vi ta o boka in någon dag tycker jag! Det blir ju aldrig av :(

Puss å kram från Emma!

2009-02-11 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0