Fettisdagen :)

Jag hade ju helt glömt av, hur jag nu kunde göra det eftersom det står i varenda blogg, att det är fettisdagen idag! Men det hade inte min älskling gjort. När han var på väg hem ifrån tåget fick jag ett sms: "Sätt på kaffe biatch!" och när han kom hem hade han köpt varsin stor semla till oss! Jättemysigt! :) Jag har aldrig vart ett stort fan av semlor, har på sin höjd ätit upp locket på nån någongång, och jag har aldrig firat fettisdagen - förrän nu. Jag åt upp hela semlan! Det var jättegott, speciellt med kaffe till! Jag brukar inte gilla mandelmassa i vanliga fall, men den här var verkligen jättegod :) Tyckte inte den var lika hård och fast som den brukar. Den här var mycket krämigare och mycket godare. Den var köpt på Ljungblads Café här i Alingsås. Jättemysigt café för övrigt. Så idag har jag alltså ätit upp min första hela semla. Vet inte om det är något att fira direkt men jag tycker det är ganska stort faktiskt :) Tack älskling för att du lär mig äta massor med konstig(?) mat! Hade det inte vart för att du hade köpt den hade jag aldrig velat prova. Hihi. Och hade det inte vart för dig (och möjligtvis Stig) så hade jag inte druckit kaffe heller, och utan kaffet hade ju inte semlan varit lika god.. Så TACK! Du är helt underbar. Jag har världens bästa pojkvän!!!!! <33 <333


Mmm.. mums!! ---->

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du blir allt bortskämd du:) Jag fick en räkmacka av pappas gamla jobbarkompis Sven. Kramar och pussar

2009-02-24 @ 19:23:02
Postat av: Annkie

Stolt över att ha uppfostrat drömprinsen. Men du är värd att bli bortskämd.Har du nån resfeber än.Kramar Annkie

2009-02-24 @ 19:46:40
Postat av: Öfversten

Åhh vad mysigt:)

Vi gjorde mini-semlor till alla i min klass idag.

Å min mamma har gett mig en semla, kommer rulla imån;) David gillar inte efterätter så han brukar inte överraska mig med sånt. Han ger mig dock kärleksmackor, lite nyttigare kanske;) haha. hans mamma bakar iaf, det är bra=) puss på dig!

2009-02-24 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0