En vecka kvar!!

Shit, va tiden går fort. Nu är det alltså bara en vecka kvar tills vi åker till underbara Thailand! Gud vad jag längtar :) Ska bli helt underbart att komma iväg till värmen och få lite sol och bad. Det behövs nu! Jag börjar nog få lite resfeber nu med, tror att jag ska gå ner till förrådet och hämta upp resväskan idag så jag kan börja packa lite. Brukar ju packa både två och tre veckor i förväg när jag åker utomlands på vintern men de sista veckorna har gått så fort så jag har faktiskt inte hunnit med det. Lite kusligt. Men det ska nog gå bra! Nu ska jag läsa min bokredovisning som jag skrev igår högt för mig, måste ju veta hur lång tid det tar (ska ta ca fem minuter) och jag tänkte passa på när Kenneth inte är hemma. Han är ute och åker längdskidor med sin pappa idag :) 


Om en vecka är vi här, på vårt fina hotell Timber House i Ao nang :)
Längtar så!! Ska bli så skoj!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gud va vi längtar!!!!PUSSAR

2009-02-22 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0